سلام خسته نباشید

دوستان بنده یه جوون حدود 25 ساله هستم که احساس میکنم زندگیم به بن بست خورده، نمیدونم بقیه چه جوری به موفقیت میرسن؟ کلی خاطرات افراد موفق رو میخونم، چه موفقیت بزرگ باشه یا کوچیک، عده ای میتونن برن خارج از کشور، حالا با هر روشی، عده ای داخل کشورن که موفق هستند و خوشحال، اما من نتونستم هیچ کاری تو زندگیم بکنم.

تحصیلات دانشگاهی ندارم با اینکه همیشه شاگرد اول کلاس بودم، تو مدرسه دانش اموزی فعالی بودم و همیشه نمراتم بیست بود، اما نمیدونم چی شد که ترک تحصیل کردم، بعد رفتم سر کار، اما تا به امروز هیچ شغلی یاد نگرفتم، همه ش فکر میکنم، همه ش به آینده فکر میکنم، میگم اگه این کار نشه اگه برم فلان جا کلاس و درس و تخصص، پس چه جوری پول در بیارم.

الان هم یه کارگر ساده هستم و بعضی همکلاسی هام که از من ضعیف تر بودن دانشگاه میرن و موفق هستن، اما من یه جوان افسرده، بی پول، بی شغل و بی استعداد شدم. الان هم که تا برم شغل و کاری یاد بگیرم سی ساله م شده و تو این مدت باید سرکوفت های پدر و مادر رو بشنوم که تو هیچی نشدی ... تو بی پولی و ... .

برای اینکه روحم آروم باشه میرم کارگری میکنم که شب وقتی میخوابم وجدانم راحت باشه که من امروز رفتم سر کار، اما من دوست دارم شغلی یاد بگیرم و موفق بشم، ولی حالا افسرگی مغزم رو از کار انداخته و قدرت تصمیم گیری ندارم.

نمیدونم چیکار کنم، احساس میکنم یه بچه ای هستم که گم شدم و تو یه مکان تاریکم و نمیدونم کدوم طرف برم ؟


مرتبط:

برای اینکه روحم آروم باشه میرم کارگری، تا به خودم بگم رفتم سر کار

پسری 26 ساله ام، برام سخته که از خانواده پول بگیرم

بیکاری یا مشکل مالی مرد رو عصبی می کنه ؟

بیایید علل بیکاری رو به چالش بکشیم

در مورد حل مشکل بیکاری چه کارهایی میشه کرد ؟

یه پسر وقتی ناراحته، چطور باید آرومش کرد ؟

شما چه می کنید با این وضع بی پولی ؟

درد شرمندگی مردان در این اوضاع اقتصادی

اشکالی داره پسر و دختر ازدواج کنن ولی هر کدوم سر سفره پدرشون باشن؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
درد دل های پسران (۹۷ مطلب مشابه)