سلام خدمت همه دوستان و همراهان

پسری بالای سی سال هستم. چند هفته پیش با معرفی یک واسطه به همراه پدر و مادرم برای آشنایی با خانواده ای به منزل شون رفتیم. بعد از جلسه اول و برگشتن از منزل شون مادرم از من درباره دخترشون پرسید و من گفتم از این خانم خوشم نمیاد. 

مادرم اصرار کردند که خانواده خوب و محترمی هستند و دختر خوبیه، گفت مادرش به من گفته باید چند جلسه با من صحبت کنن، یک هفته بعد تماس گرفتن و قرار گذاشتن. قبل از رفتن به مادرم گفتم اگر میشه کنسلش کنیم، ایشون گفت نه قول دادم و باید بریم. 

دوباره به منزل شون رفتیم، پدرش گفت برید با هم صحبت کنید. یک جلسه درباره کلیات صحبت کردیم. من دو هفته ماموریت بودم و بعد از برگشتم مادرم گفتن تماس گرفتن و گفتند بیایید برای جلسه دوم. کل جلسه من صحبت کردم و متوجه شدم ایشون مذهبی هستند و در اون جلسه گفتم که من خیلی مذهبی نیستم. 

بعد از گفتن این حرف ایشون که تا حالا خیلی خوشحال و خندان بود یک دفعه قیافه ش تغییر کرد و گفت برای این جلسه کافیه. چند روز گذشت. یک شب که اومدم خونه مادرم گفت تماس گرفتن و گفتن من آدم محترمی هستم ولی ایشون تمایلی به ادامه ندارند. 

الان چند روزه پدرم از دستم دلخوره که چرا من این حرف رو زدم و با توجه به این که اصرار به ازدواج و سر و سامان گرفتن من داره آیا درسته که من دوباره خواستگاری یک خانم مذهبی بروم؟

من آدم مذهبی نیستم ولی تا به حال با نامحرمی در ارتباط نبودم و خانواده خوشنامی هم دارم و هر جایی که بروم صادقانه خواهم گفت.

میخواستم بدانم آیا خانم های مذهبی وضعیت من را می پذیرند یا من دیگر نباید خواستگاری یک خانم مذهبی بروم؟

 

مرتبط با ازدواج با دختر مذهبی:

آیا مردی حاضره با یه دختر فیلمساز مذهبی

دخترهای خوب و سنگین، راه پسرها رو برای ازدواج باز بذارید

یه دختر محجبه حاضره با همچین مردی ازدواج کنه؟

با دختر های رنگارنگی رابطه داشتم، حالا عاشق یه دختر پاک شدم

پسری با ظاهر غربی شانس ازدواج با دختر مذهبی رو داره ؟

کجا باید دنبال واسطه ازدواج باشم که دختر مذهبی بهم معرفی کنه ؟

می خوام با یه دختر مذهبی و ساده ازدواج کنم

جرات ندارم از یک دختر مذهبی خواستگاری کنم

چطور نظر یک دختر چادری رو در مورد خودم بفهمم؟

هنوز دختر چادری و مومن و ساده پوش برای ازدواج پیدا نکردم

پسرها توی یه دختر چادری چی می بینند که اصرار بر آشنایی دارند؟

چطور نظر یه دختر چادری بدون آرایش رو برای ازدواج جلب کنم ؟

پیدا کردن دختر چادری واقعی و مناسب برای ازدواج

پسران برای ازدواج فقط دختر چادری دوست دارن ؟

جمع بندی دو پست پیدا کردن دختر چادری و شروط ازدواج

میخوام با یه دختر پاک و دست نخورده ازدواج بکنم

چرا دختر پاک، سالم ، چادری مقید و بدون آرایش کمتر انتخاب میشن ؟

خودم رو حق یه دختر پاک میدونم

چرا برخی پسران با خانم های محجبه ازدواج نمی کنن؟

چطور از یک دختر محجبه خواستگاری کنم که احترامشان حفظ شود

نظر دانشجویان پسر نسبت به دانشجوی دختر محجبه چیه ؟

چرا بعضی از پسران دخترباز، تمایل به ازدواج با محجبه ها دارند

 

مرتبط با شناخت دختر مذهبی:

 

نیت پاک پسر می تونه یه دختر مذهبی رو قانع کنه منتظر بمونه ؟

چرا بعضی از خانواده های مذهبی تن به ازدواج زود هنگام دخترشون نمیدن ؟

خودنمایی بعضی از دختران مذهبی و چادری

ازدواج دختران مذهبی با پسری که در زمینه موسیقی فعالیت داره

جرات ندارم از یک دختر مذهبی خواستگاری کنم

دخترای مذهبی بعد از ازدواج می تونن جلوی شوهر بی حیا باشن ؟

آیا یک دختر مذهبی بعد از ازدواج در دلبری کردن کم میاره ؟

چرا دخترای مذهبی از رابطه جنسی متنفرن؟

یه دختر مذهبی چطور در خواستگاری بحث مسائل جنسی رو پیش بکشه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با دختر مذهبی (۶۰ مطلب مشابه) بررسی معیارهای ازدواج پسران (۷۱ مطلب مشابه)