از مامانم خوشم نمیاد. حس خوبی ندارم که این حرف رو میزنم ولی خوشم نمیاد از رابطه با مامانم. مامانم یه خانم متشخص هست که همه قبولش دارن از هر جهت خوبه، بماند که اصلا بلد نیست اون جوری که به بچه های فامیل محبت زبانی میکنه به ما محبت بکنه. 

تو عمل کم نمیذاره، واقعا کمبودی ندارم خدا رو شکر، ولی زبانی فقط ایرادی باشه میگه. با این کار ندارم اخلاقشه، چند تا خاطره از بچگی هام ذهنم مونده و باعث شده الان مامانم کوچک ترین ایرادی هم که میگیره اون خاطرات تو ذهنم باز پخش بشن و من از مامانم اون لحظه متنفر بشم! بچه که بودم از خونه خاله م که برمیگشتیم مامانم خودش رو میزد، داد میزد، میگفت خدا منو از دست این بکش راحت بشم، چرا اون جا اون حرف رو زدی! 

چرا فلان کار رو کردی و خودش رو میزد، من سوم دبستان بودم اون موقع، تصویرش در ذهنم مونده و همه ش میگم چرا خودش رو می زد، چرا اون جوری میگفت. دو سه بار تکرار شد. یا یه بار حوصله م سر رفته بود، بهش میگفتم بریم پارک گفت امروز حوصله ندارم، ۵ دقیقه بعدش خاله م زنگ زد، گفت راحله (دختر خاله م) حوصلش سر رفته، بیاین بریم پارک، مامانم هم گفت پاشید بریم در حالی که من قبلش بهش گفتم حوصلم سر رفته گفت امروز نه! 

یا چند بار خودش گفته بچگی خیلی شلوغ میکردی، خیلی اذیتم کردی، نفرین کردم بچه خودت همین بلاها رو سر تو بیاره!، آخه چرا کدوم مادری اینجوری میگه، چند تا این مدلی خاطره ذهنم هست، مدام پخش میشه و باعث میشه اصلا خوبی های مامانم رو نبینم، اصلا به جایی رسیدم دلم نمی خواد به حرفش گوش بدم، مخصوصا هم که اون بلد نیست تعریف کنه و مدام گیر میده. 

در ضمن من ۲۴ سالمه و دختر هستم. شما بگید چیکار کنم، واقعا اذیت میشم، الان که این حرف ها رو زدم آروم شدم و حس تنفرم نسبت بهش خیلی کم شد، ولی همیشه گوشه ذهنم این خاطرات هست.


مرتبط با ناراحتی از مادر:

مادرم با به دنیا اومدن برادرم، منو از یاد برد

الان که از مادرم بدم میاد راحت ترم

مثل مادر من نباشیم

دخترتون باید آبروتون رو ببره تا بفهمین نیاز جنسی فقط مال پسران نیست

اظهار نظرهای خانم ها در مواقع عصبانیت رو جدی نگیرید

چه گناهی کردم که بچه ی یه مادر بی عاطفه شدم؟

نمیتونم حتی یه حرف دخترانه با مادرم بزنم

از پدر و مادرم نمیگذرم

مادرم از من به شدت بدش میاد

مادرم با من رفتار سردی داره ، نمی دونم چرا ؟

دیگه تحمل زندگی با پدر و مادرم رو ندارم

مادرم یه بارم از داشتن من ابراز رضایت نکرده

حرف های پدر و مادرم آزارم میده

کاش مادرم حرف های منو میفهمید و درکم میکرد

یه مشکل دارم به اسم مادر

بر طرف کردن حس نفرت نسبت به مادر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)