سلام

دوستان نظرات تون برام فوق العاده مهمه،  با هیچکس در مرحله اول مشورت نکردم. سرتون رو درد نمیارم، مستقیم میرم سر اصل مطلب؛

نه مشخصات و وضعیت خودم رو میگم نه چیزی. سوالم رو میپرسم؛

سوال ١. تنهایی، دوست دختر گرفتن یا ازدواج؟ تنها نمیتونم باشم دیگه. نیاز روحی و روانی داغونم کرده و فردی برون گرا و پر صحبت هستم. دوست و رفیق هم دارم. منزوی و بی کس هم نیستم. بهترین اتفاقات و موفقیت ها هم برام پیش اومده. منو ارضا نمیکنه. آرامش ندارم. تحت فشارم

سوال ٢. خودارضایی؟ زنا؟ یا ازدواج؟

طبع ام به شدت گرمه. میل جنسیم فوق العاده بالا و عاشق جنس لطیف و دخترم. دست خودمم نیست. الان هم خودارضایی میکنم. طی چندین مرحله بسیار بسیار بسیار سخت خواستم این لامصب رو ترک کنم نشد. بیشترین مدت زمانی که خودارضایی نکردم ٩٠ روز بود. اما سر و چشمام داشت میترکید از فشار. روزه و نماز و ورزش هم کردم. ولی باز نتونستم دووم بیارم.

سوال ٣. نماز؟ روزه؟ یا بی خدا و بی تفاوت بودن؟

هم نمازخونم. هم به شدت معتقد به خدا و پیغمبر و ارزش های دینی (به هیچ وجه خشک مذهب نیستم) هم روزه گیر. لب به مشروب اینا هم نزدم. اما واقعا خودارضایی نمیذاره نمازم رو بخونم. جنب میشم. حتی اگر نشم هم نماز خوندنم به پشیزی نمی ارزه. چون دو سه ساعت بعدش خودارضایی میکنم. منو داغون کرده این وضعیت. شیطان از راه جنسی بد جور نقطه ضعفم رو پیدا کرده. 

و اما خیلی خلاصه از خودم.

زیر ٢٥ سال دارم. خیلی بیشتر میخورم از سنم و من نمیگم اینو. آدم اجتماعی ام.


مرتبط با فرار از تنهایی:

چطوری باید با احساس تنهایی کنار بیام

چه طوری از تنهایی و یکنواختی در بیام ؟

تنهام ، خسته ام ، از تنهایی دلم یه همسر میخواد

تنهایی از همه جهات دیوونم میکنه

چه پاسخی به نیاز های جنسیم و عاطفیم و تنهاییم بدم ؟

تنهایی بد جور بهم فشار آورده

چرا یه دختر باید کل تابستونش زل بزنه به دیوار اتاقش از تنهایی ؟

اینرسی ازدواج - شاید عمق تنهایی رو درک نکردی

اینرسی ازدواج - تنهایی رو عشقه!!!

چیکار کنم تنهایی و خیالبافی منو اذیت نکنه؟

احساس تنهایی زیاد مانع حرکت رو به جلوی من شده

من موقع تنهایی هام با یه آدم خیالی حرف می زنم

ایها الناس به چه زبونی بگم که بابا مُردم از تنهایی

کی واقعا دلش میخواد همیشه احساس تنهایی کنه ؟

من فوبیای تنهایی گرفتم ...

برای رهایی از تنهایی چه راهکارهایی دارید ؟

افسردگی به خاطر تنهایی و رفت و آمد نکردن با دیگران

چه جوری از تنهایی در بیام ؟


مرتبط با ترک خودارضایی:

آموزش گام به گام ترک خودارضایی در خانواده برتر

بعد از ترک خودارضایی اصلا فکر و خیال جنسی به سراغم نمیاد

بعد از ترک خودارضایی ، دیگه فشار جنسی ندارم

ترک خودارضایی برام یه رویا شده بود

تجربه ترک خودارضایی از طریق رفاقت با شهدا

ترک خودارضایی با چله زیارت عاشورای آیت الله حق شناس (ره)

آیا باید بحث خودارضایی در خواستگاری مطرح بشه ؟

تجربه یه دختر 30 ساله در ترک خودارضایی

5 ماه بعد از ترک خودارضایی انگار یک آدم دیگه شدم

10 سال خودارضایی کردم و می خوام ترک کنم

یه دختر برای ترک خودارضایی باید چی کار کنه

دو سوال دختری که تازه خودارضایی رو ترک کرده

برای کسانی که میگن ما نمیتونیم خودارضایی رو ترک کنیم

ترک خودارضایی بعد از 5 سال

بعد از ترک خودارضایی تونستم برای کنکور خوب بخونم

خوشحالم که خودارضایی رو ترک کردم ولی ...

ترک خودارضایی برای پسران


مرتبط با نماز خواندن:

یه جوری قانعم کنید که نماز بخونم

یه راهکار و یا یه انگیزه قوی میخوام که بتونم نمازخوان بشم

نماز خوندن واقعا برای من سخته

فلسفه نماز از زبان استاد رائفی پور

چرا نمی تونم نماز بخونم؟

نماز خوندن چه فوایدی داره ؟

چطور نفرتم رو از نماز نابود کنم ؟

چرا نماز و روزه روی من تاثیر نداره ؟

چرا و چه جوری نماز بخونم ؟

دلم میخواد نماز خون بشم


مرتبط با روش های کاهش فشار جنسی :

نحوه مدیریت سریع و بدون آزار فشار جنسی

دختری هستم که انرژی زیادی رو صرف کنترل فشار جنسی می کنم

آه و فغان های ناشی از فشار جنسی رو نتونستم باور کنم

فشار جنسی بسیار زیادی روم هست

تکلیف پسری که از شدت فشار روحی و جنسی به ستوه اومده چیه ؟

بعد از ترک خودارضایی ، دیگه فشار جنسی ندارم

راحت بگم دارم از فشار جنسی میترکم

با فشار جنسی دوران مجردی باید چکار کرد ؟

راز موفقیت شما در کنترل میل جنسی چیه ؟

چیکار کنم که بتونم میل جنسی خودم رو کنترل کنم ؟


بحث در مورد دارو و تغذیه برای کاهش فشار جنسی ...

استفاده از دارو برای کاهش میل جنسی

معرفی داروی گیاهی برای کاهش میل جنسی

داروی گیاهی برای افزایش میل جنسی خانمها

بررسی تاثیر تغذیه روی میل جنسی در انسان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روش های کنترل کردن میل جنسی (۴۲ مطلب مشابه) درد دل های پسران (۹۷ مطلب مشابه)