سلام به همه دوستان

سوالی داشتم از همه دوستان

تو این وبلاگ و جاهای دیگه بعضاً مشاهده میشه برخیا خصوصاً آقا پسرها حالا دختر خانم ها کمتره ، اما تو آقا پسرها بیشتر مشاهده میشه که میان میگن از شدت فشار جنسی داریم میترکیم . کلی ناله میکنن از شدت فشار جنسی ای که روشون هست.

میگن چی کار کنیم این فشاره خواب و خوراک رو از ما گرفته و حتی از درسمون موندیم یا در برخی موارد میگن کارمون به گریه کردن افتاده. شبا از شدت این نیاز گریه میکنیم به درگاه خدا التماس میکنیم که خدایا یا هر چه سریعتر راه شرعی رفع این نیاز رو به ما بده یا این نیاز رو از وجود ما بگیر و ... خلاصه خیلی مینالن!

حالا سوال من اینه که اصل مطلب اینکه بله این نیازه وجود داره و در وجود همه هم هست و نمیشه نفیش کرد حالا در یکی بیشتر در یکی کمتر. غیر از اینکه اصل این نیاز وجود داره ممکنه یه موقعی مثلاً من تو خیابون یکی رو ببینم یا یه فیلم ناجوری ببینم و ... بقول معروف بزنم بالا تحریک بشم و تا چند دقیقه یا حداکثر مثلاً یکی دو ساعت تو فکرش باشم یه مقدار تو این یکی دو ساعت تمرکزم به هم بریزه از کارام باز بمونم.

اما این شدت و حدت رو من هیچ وقت نتونستم باور کنم! اینکه کسی از کار و زندگی افتاده باشه کل زندگیش مختل شده باشه شب و روز براش نمونده باشه و ... بخاطر این فشار جنسی رو هیچ وقت نتونستم هضم و درکش بکنم که یعنی چی و چرا اینطور میشه ؟

یعنی برخیا طوری از شدت و حدت این نیاز حرف میزنن گو اینکه بلا تشبیه مثلاً یه آدم 200 کیلویی رو شکمشون نشسته و بلند هم نمیشه و اینا هم شبانه روز تحت این فشار 200 کیلویی هستن و هیچ راه خلاصی ازش ندارن .

حالا واقعاً اینطوره یا اینا زیاد دارن شورش میکنن؟ مخصوصاً مسأله جنسی که طبیعتش طوریه که اگه شما خیلی نری سراغش و کاری به کارش نداشته باشی اونم خیلی اذیتت نمیکنه .


مرتبط با نیاز جنسی دختران :

باید داد بزنم و بگم من نیاز به ازدواج دارم؟

تکلیف من که نیاز جنسی بسیار بالایی دارم مشخص نیست

بابا من که مریم مقدس نیستم

کسی نیاز جنسی دختری که نمی تونه ازدواج کنه رو درک میکنه ؟

ما جوون ها، بخاطر عدم ارضای نیاز جنسی باید یقه کی رو بگیریم ؟

خودتون رو اسیر نیاز جنسی نکنید تا جوونی تون نابود نشه

تکلیف نیاز جنسی دخترانی که به تجرد قطعی رسیدند چیه ؟

دخترتون باید آبروتون رو ببره تا بفهمین نیاز جنسی فقط مال پسرا نیست ؟!

دخترم، گاهی گریه م میگیره از این که نیاز جنسی دارم

دختری هستم که انرژی زیادی رو صرف کنترل فشار جنسی می کنم

دختری هستم که دارم از فشار جنسی میترکم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)