سلام

چیزی قریب به یک سال هست که من فقط خواننده مطالب این وبلاگ جالب هستم. توی این یک سال بارها موضوعات مختلف و جور واجور این سایت نظرمو جلب کرد. الانم همراه همسرم در حال خوندن این وب بودیم. اما متاسفانه امروز یه مطلبی رو دیدم که گفتم اینجا سکوت کردن ظلمه...

ابتدای عرضم بگم که روی صحبتم با همجنس های خودم آقایونه عزیزه.

یه خانم بزرگواری در یکی از پست ها نظری داده بود که به عنوان یه نظر از طرف یه انسان کاملا قابل احترامه، اما از نظر محتوی کاملا ظلمه. برادرهای گلم من حدود ۳۰ سال از خدا عمر گرفتم، خدا رو شکر از ۱۴،۱۵ سالگی مثل هر پسر سالمی نیازهای طبیعیم شروع به خودنمایی کردن، عوامل مختلف و زیادی که همه دیگه میدونن، تبدیل به مانع میشن در مسیر سر و سامون گرفتن چه پسر چه دختر.

ما نسلی هستیم که توسط پدر و مادرهای یکدفعه مسلمان‌ شده تربیت شدیم، کسانی که خودشون هم در یک کشمکش ذهنی بین درست یا غلط، مطلوب خلق یا مطلوب خدا، بد یا خوب، سر در گم بودن. محصول این تربیت، شد ما پسر و دخترهایی که نه مسلمانیم نه بی دین، نه نیازهای همدیگه رو میشناسیم نه نمیشناسیم.

عوامل از این دست باعث شد که منِ پسرِ محتاج به تامین نیاز، نیازهام در گرو تامین نیاز یکی دیگه برآورده بشه. لب اصلی کلامم اینجاست رفقای گل؛

من آدم مذهبی نیستم،اما تو رو به خدایی که قبول دارید به این قرآن اعتقاد داشته باشید که میگه کسایی که میتونن ازدواج کنن کسایی که نمیتونن "صبر" کنن خدا خودش حواسش هست... اون خانم محترم در کامنتی گفته بود که : آقایون اگه نیاز جنسی نداشتن ازدواج نمیکردن یا چیزی با این مضمون. داداشای گلم بیاید این فرصت رو از بعضی خانم ها بگیرید که شما رو تبدیل به برده بکنن که در ازای مثلا یک شب خوابیدن آرزوهای مادی و معنویشون رو دوش شما بذارن، به خدای یکتا قسم که اون تصور لذت بخشی که تو ذهنتونه از سکس و تامین نیاز جنسی فقط مال همون فیلم هاییه که هوایتون میکنه...

من ۳ ساله مهاجرت کردم به یک کشور اروپایی به خداوندی خدا خانمم فقط با یک حلقه ۷۰۰ یوروی بهم بله گفت. محبتش رو با دنیا عوض نمیکنم، بارها جلوی من به دوستانش گفته برید کشور ایران پسرهاش صادقن، البته که این مطلق نیست، البته که همه جا خوب و بد داره، اما در کل اینا رو گفتم که تلاش کنین کوشش کنین، اصلا به هیچ وجه درگیر این نازهای بعضی از دختران پرافاده نشوید.

دختران کشورم ایران از گل بهترن اما پسرانش گل تر، قدر خودتون رو بدونید با کنترل احساساتتون و نیازهاتون و تلاش به بهترین زندگی که لایقشین میرسین فقط خودتون رو اسیر نیاز جنسی نکنین که خانمها بفهمن باید با جوونی تون خداحافظی کنین....

" فرهان روستا آزاد "


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش های کاهش فشار جنسی مطالب زیر را بخوانید ...

مجردها، به جای سرکوب میل جنسی، آن را مدیریت کنید

نحوه مدیریت سریع و بدون آزار فشار جنسی

دختری هستم که انرژی زیادی رو صرف کنترل فشار جنسی می کنم

آه و فغان های ناشی از فشار جنسی رو نتونستم باور کنم

فشار جنسی بسیار زیادی روم هست

تکلیف پسری که از شدت فشار روحی و جنسی به ستوه اومده چیه ؟

بعد از ترک خودارضایی ، دیگه فشار جنسی ندارم

راحت بگم دارم از فشار جنسی میترکم

با فشار جنسی دوران مجردی باید چکار کرد ؟

راز موفقیت شما در کنترل میل جنسی چیه ؟

چیکار کنم که بتونم میل جنسی خودم رو کنترل کنم ؟


بحث در مورد دارو و تغذیه برای کاهش فشار جنسی ...

استفاده از دارو برای کاهش میل جنسی

معرفی داروی گیاهی برای کاهش میل جنسی

داروی گیاهی برای افزایش میل جنسی خانمها

بررسی تاثیر تغذیه روی میل جنسی در انسان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)