خدایا کمک ... ایها الناس کمک ....

من دختری 30 ساله هستم و تا الان خواستگاری نداشتم. خیلی هم گرم مزاجم. تا الانم دوست پسر و اینا نداشتم. وقتی زن و شوهرها رو میبینم خیلی دلم میگیره که چرا من شوهر ندارم. 

خودم که نمیتونم از پسری درخواست ازدواج کنم. خواستگار هم که ندارم. خودارضایی هم دو و سه باری میکردم ولی بعد که از زشتیش در خانواده برتر باخبر شدم کنار گذاشتم چون تازه کار بودم راحت کنار گذاشتم. خودارضایی هم نکنم. 

تا 50 سالگی بیشتر وقت ندارم که حس مادر شدن را تجربه کنم و بعد 50 سال که فقط 20 سال دیگه مونده بعدش نیاز جنسیم چون یائسه میشم فروکش میکنه. پس من چه کنم؟ نیازم رو چیکار کنم ؟ 

اگه بد بود که پیامبر نمیگفتند دختر تا حیض ندیده باید ازدواج کنه. انصافا اگه این امتحانه، امتحان ما به مراتب خیلی سخت تر از دخترهای قدیم بوده و هست. با شرمندگی من وقت هایی که دیگه نمیتونم خودم رو کنترل کنم، با کسی که دوستش دارم تو ذهنم ... .

بابا من که مریم مقدس نیستم من که صبر ایوب ندارم . لطفا نگید ایمانت رو زیاد کن . در ضمن نفرمایید ورزش کن که امان رفتن به باشگاه رو ندارم و دیگه از مدام ذکر گفتن هم خسته شدم . آخه تا کی ... خدایا... ، چیکار کنم ؟


مطالب پیشنهادی از بایگانی خانواده برتر:


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) نیاز جنسی دختران مجرد (۱۷ مطلب مشابه)