سلام
من تا پارسال روزه میگرفتم و نماز میخوندم الان یه سالی میشه نماز نمیخونم امسالم روزه نگرفتم. مگه نباید نماز و روزه روی انسان تاثیر داشته باشه اما روی من تاثیر نداشت. مگه روزه تمرین تقوا نیس ؟

من تو یه ماهی که روزه بودم خودمو کنترل میکردم و گناه نمیکردم اما بعد ماه رمضان آش همون آش و کاسه همون کاسه دوباره با دوست دخترم رابطه داشتم و گناهای قبلیمو تکرار میکردم پس تاثیری روم نداشت .

بخاطر همین لزومی ندیدم بیخودی خودمو تو این تابستون اذیت کنم و روزه بگیرم. نمیدونم مشکل کجاست نگید خلوص نداری که نمیدونم چطوری خلوص پیدا کنم. البته اینو بگم خیلیا رو میشناسم نماز میخونن و روزه میگیرن و همه گناهیم بعدش انجام میدن و حس منو ندارن و نمازشونم ترک نمیکنن نمیدونم شاید خودشونو پاک میدونن یا اهل تظاهرن و بخاطر موقعیت شون لازمه تظاهر کنن خدا میدونه.


مرتبط :

یه جوری قانعم کنید باید نماز بخونم

یه راهکار و یا یه انگیزه قوی میخوام که بتونم نمازخوان بشم

نماز خوندن واقعا برای من سخته

فلسفه نماز از زبان استاد رائفی پور

چرا نمی تونم نماز بخونم؟

نماز خوندن چه فوایدی داره ؟

چطور نفرتم رو از نماز نابود کنم ؟

چرا و چه جوری نماز بخونم ؟

دلم میخواد نماز خون بشم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) نماز خواندن (۷۷ مطلب مشابه)