سلام

من یه دخترم، یه دختر مقید، مقید به انسانیت، شرافت، حیا، نجابت و خیلی چیزهای دیگه. ولی مدتهاست از خدا فاصله گرفتم. کم و بیش نماز می خوندم، روزه می گرفتم اما چند ساله که نه نماز می خونم نه روزه می گیرم. 

از شما خواهش می کنم با دلیل و منطق بهم بگید نماز چه اثراتی داره؟ چرا باید بخونیم؟ خوب بودن آدمها فقط به نماز خوندنشونه؟ خیلی هارو دیدم مذهبی بودن نماز می خوندن اما ظلم کردن، دل شکستن، غرور دیگران رو شکستن. 

خواهش میکنم یه جوری قانعم کنید باید نماز بخونم، می خوام برم سمت خدا، اما بازم میگم که چی بشه؟ مگه قبلا که می خوندم زندگیم چه فرقی با الان داشت.


مرتبط :

یه راهکار و یا یه انگیزه قوی میخوام که بتونم نمازخوان بشم

نماز خوندن واقعا برای من سخته

فلسفه نماز از زبان استاد رائفی پور

چرا نمی تونم نماز بخونم؟

نماز خوندن چه فوایدی داره ؟

چطور نفرتم رو از نماز نابود کنم ؟

چرا نماز و روزه روی من تاثیر نداره ؟

چرا و چه جوری نماز بخونم ؟

دلم میخواد نماز خون بشم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) نماز خواندن (۷۷ مطلب مشابه)