سلام 

من پسری 18 ساله هستم، امسال کنکور تجربی میدم، خیلی هم درس خونم، ولی چند وقته دیگه نمیتونم درس بخونم، اصلا نمی تونم زندگی کنم، من تک فرزندم، خیلی خیلی تنهام، پدر و مادرم هر دو کارمند هستن، زیاد نمی بینم شون، خیلی هم با هم خوب نیستن، اصلا خونه ی ما شور و نشاط نداره یه مدت هم میخواستن از هم جدا بشن.

من از بچگی تنها بودم یه مدت رفتم دنبال رفبق بازی، ولی سر مسائلی با همه رفقام کات کردم الان به اندازه انگشت های یه دست هم رفیق ندارم.

از طرفی خیلی احساسی هستم به شدت احساس نیاز به یه دختر می کنم که باهاش رابطه عاطفی بزنم ولی نمی تونم، واقعا دارم رنج می کشم که نمی تونم احساسات پاکم رو جایی خالی کنم در صورتی که ...

با هیچ کس توی فامیل نمی تونم حرف بزنم، چون همه مسخره م میکنن، چون من مذهبی هستم ولی بقیه فامیل نه، هر جا میرم احساس اضافی بودن میکنم، بخاطر این تنهایی ها به خودارضایی اعتیاد پیدا کردم هزار بار توبه کردم ولی نشد، چند ماه پیش تنها رفتم کربلا توبه کردم ولی باز نتونستم.

دیگه موهام سفید شده، حوصله هیچ کس رو ندارم، حس میکنم همه تو دنیا دروغ میگن، همه فقط میخوان آدم رو زجر بدن، دیگه خسته شدم بس که همه چی رو ریختم توی خودم، هیچ کسی هم به من اعتماد نداره، همه فکر می کنن من یه آدم بی عرضه ام ...، می دونم از من بدتر هم خیلی هستن، اما من واقعا خسته شدم.


مرتبط:

چطوری باید با احساس تنهایی کنار بیام

چه طوری از تنهایی و یکنواختی در بیام ؟

تنهام ، خسته ام ، از تنهایی دلم یه همسر میخواد

تنهایی از همه جهات دیوونم میکنه

چه پاسخی به نیاز های جنسیم و عاطفیم و تنهاییم بدم ؟

تنهایی بد جور بهم فشار آورده

چرا یه دختر باید کل تابستونش زل بزنه به دیوار اتاقش از تنهایی ؟

اینرسی ازدواج - شاید عمق تنهایی رو درک نکردی

اینرسی ازدواج - تنهایی رو عشقه!!!

چیکار کنم تنهایی و خیالبافی منو اذیت نکنه؟

احساس تنهایی زیاد مانع حرکت رو به جلوی من شده

من موقع تنهایی هام با یه آدم خیالی حرف می زنم

ایها الناس به چه زبونی بگم که بابا مُردم از تنهایی

کی واقعا دلش میخواد همیشه احساس تنهایی کنه ؟

من فوبیای تنهایی گرفتم ...

برای رهایی از تنهایی چه راهکارهایی دارید ؟

افسردگی به خاطر تنهایی و رفت و آمد نکردن با دیگران

چه جوری از تنهایی در بیام ؟


مرتبط با مسائل تک فرزندان:

مزایا و معایب ازدواج تک دختر با تک پسر

تک پسرم هنوز به سن بلوغ نرسیده از کنترل خارج شده

صفحه گفتگوی تک فرزندان خانواده برتر

دیدتون رو نسبت به تک فرزندها تغییر بدید

چرا باید تک فرزند باشم ؟

من یه خواستگاری دارم که تک فرزنده

تک فرزندم، نمی تونم تشخیص بدم راه زندگی درسته یا نه ؟

تک فرزندم، برای رهایی از تنهایی می خوام در خوابگاه زندگی کنم

چند نکته قابل تامل در مورد دختری که ازش خواستگاری کردم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل تک فرزندان (۱۵ مطلب مشابه)