کسانی که تک فرزند هستند می تونن در این صفحه با هم به بحث و تبادل نظر بپردازند و در مورد مشکلات ، موفقیت ها و برنامه هایی که دارند با هم گفتگو کنند .

برای این که راحت تر این صفحه رو دم دست داشته باشید دو پیشنهاد دارم :

1 - استفاده از آدرس ← //khbartar.blog.ir/post/13289

2 - بالای وبلاگ روی لبه " صفحات خاص " کلیک کنید تا لینک این صفحه رو ببینید .


مرتبط:

مزایا و معایب ازدواج تک دختر با تک پسر

تک پسرم هنوز به سن بلوغ نرسیده از کنترل خارج شده

دیدتون رو نسبت به تک فرزندها تغییر بدید

چرا باید تک فرزند باشم ؟

من یه خواستگاری دارم که تک فرزنده

تک فرزندم، نمی تونم تشخیص بدم راه زندگی درسته یا نه ؟

تک فرزندم، برای رهایی از تنهایی می خوام در خوابگاه زندگی کنم

چند نکته قابل تامل در مورد دختری که ازش خواستگاری کردم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل تک فرزندان (۱۵ مطلب مشابه) صفحات خاص (۲۷ مطلب مشابه)