سلام
امروز خیلی دلم گرفته
آخه چرا من نه خواهر دارم نه برادر
چرا باید تک فرزند باشم
پدر و مادرم برای من هیچ چیز کم نذاشتن اما من همیشه بخاطر تک بودنم ازشون گله دارم . امروز بچم با عرض معذرت خیلی شیر بالا آورد اینقدر ترسیدم که فقط گریه میکردم . نمیدونستم چیکار کنم به کی زنگ بزنم ؟
پدر و مادرم رفتن مشهد گفتم بگم نگران میشن . با مادر شوهرمم بخاطر احترام زیادی که بینمون وجود داره روم نمیشد زنگ بزنم .
شوهرمم که اگه می گفتم کارهاش رو رها میکرد و فقط پا میذاشت رو گاز ماشین تا برسه خونه (یه بار تجربه شده برام)
هیچی ... موندم تک تنها . گفتم اگر داداش یا خواهر داشتم بی دلواپسی زنگ میزدم بهشون تا از دلواپسی بچه در بیام . 

اما افسوس.....
حالا دوستای من اگه برادر یا خواهرتون کنارتونن همین الان ببوسش اگه دوره بهش زنگ بزن . با اینکه وقتی ازدواج کردم خیلی کم سن بودم و پیش خودم گفتم همسرم هم شریک زندگیمه هم جای نداشتن برادر .
اما نمیشد ...
قدرشونو بدونین
کاش من داشتم و دنیا دنیا محبت خواهرانه خودمو نثارش میکردم...
مرسی ( مادر 94 )


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه) مسائل تک فرزندان (۱۵ مطلب مشابه)