عرض سلام به همه ی عزیزان

امیدوارم عزاداری هاتون قبول باشه و از روی اخلاص ان شاء الله 

پسری هستم ۲۳ ساله، مغازه دارم البته اجاره ای و خدا رو شکر یه درآمدی دارم، چند ماهی هست با یه دخترخانومی آشنا شدم و به نتیجه رسیدیم که میتونیم کنار هم زندگیِ خوبی داشته باشیم، از نظر مذهبی، اخلاقی، اهداف و در کل مسائل مختلف همخوانی داریم و ایشون هم کار میکنن.

بعد از اینکه به نتیجه رسیدیم تصمیم گرفتم موضوع رو به یکی از خواهرانم بگم، بهش گفتم و اون به بقیه خواهرانم و مامانم اطلاع داد. متاسفانه مشکلی که الان باهاش مواجهم اینه که خواهرانم و مامانم مخالفن با تصمیمم. مامانم سالخورده هست و با من زندگی میکنه، بابام چند سال پیش به رحمت خدا رفته. مشکل مامانم از یه جهت اینه که همشهری نیستم با اون دختر، میگه هزینه های رفت و آمد خیلی زیاده، واسه مراسم نگرانه که اگه اینجا باشه فامیل های دختر نیستن و اگه اون جا باشه فامیل های ما نیستن و نمیشه با این هزینه های سنگین، دو جا مراسم گرفت.

هم اینکه با چهره ی دختر خانوم کنار نمیاد و هر چی بهش میگم من قراره ازدواج کنم، من قراره یه عمر زندگی کنم، من قراره باهاش بیرون برم، قبول نمیکنه، خواهرانم هم که هر کدوم یه جور مخالفت دارن و خسته م کردن. 

با چهره ی دختر خانوم مخالفت دارن و پسندشون نمیشه، آخه من میگم خواهران من چرا به این مساله الکی دامن میزنین؟، قراره من شبانه روز باهاش زندگی کنم و کنارش باشم نه شما، میگن نه، پسر خاله ت رفت اون رو گرفت، تو خوشگل تری، باید از زنش خوشگل تر بگیری، میگم زشته نگین این چرت و پرت ها رو، اصلاً تو گوش شون نمیره.

از اون روزی که بهشون گفتم، دوره افتادن تو شهر واسه من دنبال دختر، دیروز آبجی وسطیم یکی از دوستاش رو آورد مغازه مثلا واسه معرفی، سه تایی دارن حیثیتم رو میبرن تو شهر، اینا به درک، مهم نیست، هیچ جوره راضی نمیشن، میگن اگه میخوای برو ازدواج کن ولی ما نمیام و بیاریش اینجا ما بهش کم محلی میکنیم. 

من نمیخوام این جوری ازدواج کنم و خانومم همیشه از حرف ها و تیکه ها و کنایه های خواهرانم و مادرم عذاب بکشه، من الان کاملاً درگیر اون دخترم و اونم درگیر من شده. اگه ازدواج نکنیم تا آخر عمر پشیمون میشم و واقعا دوسش دارم و از حسرت و افسردگی بعدش میترسم که بیشتر واسه اون دختر خطرناکه. 

من بهش امید الکی دادم و الان نمیخوام ولش کنم، اگه جای من بودین چیکار میکردین؟


مخالفت خانواده با ازدواج با فرد مورد علاقه:

بدون کوچکترین درک شدنی، بهم گفته میشه به ازدواج فکر نکنم

می ترسم به خاطر دوری راه و ...، خانواده دختر مورد علاقه م مخالفت کنن

چطور والدینم رو راضی به ازدواج در سن 22 سالگی بکنم؟

دختر مورد علاقه م گفت دیگه فایده نداره برو پی زندگی خودت

به خاطر ارتباط پنهانی با دخترم مورد نظرم، پدرش مخالف ازدواج ماست

خانواده های ما با ازدواجمون مخالف هستند

مادرم عکس های پروفایل دختر مورد علاقم رو دیده و مخالف ازدواج ماست

مادر پسر مورد علاقم ظاهر منو نپسندید و مخالف ازدواج ماست

چکار کنم خانواده م با ازدواجم در سن پایین مخالفت نکنن

خواهران خواستگارم با ازدواج ما مخالف هستند

مخفیانه با دختر خالم برای ازدواج ارتباط دارم چون پدرامون مخالف هستند

خانواده خواستگارم با ازدواج ما مخالف هستند

مادر خواستگارم به دلیل این که بیوه هستم مخالف ازدواج ماست

با وجود مخالفت خانوادم با یه پسر کوچکتر و تحصیلات پایین تر ازدواج کردم

مخالفت مادر با ازدواج به دلیل بی پولی پدر دختر

خانوادم بشدت با ازدواج مجدد ما مخالفت میکنن

فقط به خاطر مخالفت خواهرش از ازدواج با من منصرف شد


مربوط به ازدواج راه دور:

کمکم کنید کسی که عاشقش شدم رو بشناسم

می ترسم به خاطر دوری راه و ...، خانواده دختر مورد علاقه م مخالفت کنن

زندگی با خانواده شوهر در یه شهر دیگه و دور از خانواده

درخواست راه حل برای یکی از دردسرهای ازدواج راه دور

مزایا و معایب ازدواج راه دور چیه؟

مزایا و معایب دوری از خانواده بعد از ازدواج

بعد از ازدواج، دور شدن از خانواده سخت نیست ؟

اگه با دختری که اهل یه شهر دیگه ست ازدواج کنم زندگی ما چطور خواهد بود؟


مرتبط با زیبایی زنان در بحث ازدواج:

چرا میل به آرایش و جراحی زیبایی در بین بعضی ها زیاد شده؟

اهمیت زیبایی ظاهری برای آقایان در ازدواج

دو سوال در مورد دوام زیبایی ظاهری خانم ها

دادن اعتماد به نفس به دختران خردسال در مورد زیبایی ظاهری

چرا خدا به یه عده اینقدر جذابیت ظاهری میده و به یه عده نه؟

فریب زیبایی ظاهری و پول طرف رو نخورید

کسی رو به خاطر ویژگی ظاهریش تمسخر نکنید

موندم تو عدالت خداوند در تقسیم زیبایی بین بنده هاش

دوست دارم همه وجودم رو جراحی زیبایی کنم

واقعا زیبایی انقدر زود از چشم یه مرد میفته؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه) مخالفت خانواده با ازدواج (۳۷ مطلب مشابه) ازدواج راه دور (۱۵ مطلب مشابه) عواقب ازدواج بر پایه دوستی (۲۴ مطلب مشابه)