سلام دوستان

من یه سالی هست که به یکی از دخترای محلمون علاقه مند شدم و متاسفانه از راه اشتباهی اقدام کردم برای اشنایی و بصورت تلفنی با ایشون ارتباط برقرار کردم.

چون در اون موقعیت شرایط ازدواج نداشتم که با خانواده برم جلو. از طرفی هم نمیخواستم ایشون رو از دست بدم و میترسیدم تا مهیا شدن شرایط من یکی زودتر پاپیش بذاره و از دستشون بدم.

ارتباط ما یک سال ادامه داشت تا این که خانوادش متوجه ارتباط ما شدن و ارتباط ما قطع شد. البته ایشون گه گداری با تلفن های دوستان و اشنایان با هم در ارتباط بودیم. و تصمیم بر این شد که بریم برای خاستگاری.

رفتیم جلو اما خانوادش جواب منفی دادند. دلیلشون هم فقط ارتباطی بود که ما با هم داشتیم و بخاطر این موضوع حاضر به این وصلت نیستن. چندین واسطه فرستادم. چندین بار خانوادم رفتن. اما جوابشون منفی بود و پدرشون هم به من گفت هر کی بیاد بازم جواب من منفیه. واقعا دیگه موندم چیکار کنم. نمیدونم از چه راهی وارد شم تا رضایت خانوادشو جلب کنم.

به هیچ وجه نمیتونم بیخیال بشم. هر طور شده میخوام بهش برسم. حق هم دارن خانوادش کارهای من از اول اشتباه بوده. اما به هیچ وجه حاضر به بخشش نیستن و نمیخوان فرصت دوباره ای بدن.

کسی اگر همچین موردی براش اتفاق افتاده یا تجربه کرده. ممنون میشم راهنماییم کنه. لطفا فرستادن واسطه رو پیشنهاد ندین. چون خیلی فرستادم و نتیجه ای نداشت و نخواهد داشت.


مرتبط:

دختر مورد علاقه م گفت دیگه فایده نداره برو پی زندگی خودت

خانواده های ما با ازدواجمون مخالف هستند

مادرم عکس های پروفایل دختر مورد علاقم رو دیده و مخالف ازدواج ماست

مادر پسر مورد علاقم ظاهر منو نپسندید و مخالف ازدواج ماست

چکار کنم خانواده م با ازدواجم در سن پایین مخالفت نکنن

خواهران خواستگارم با ازدواج ما مخالف هستند

مخفیانه با دختر خالم برای ازدواج ارتباط دارم چون پدرامون مخالف هستند

خانواده خواستگارم با ازدواج ما مخالف هستند

مادر خواستگارم به دلیل این که بیوه هستم مخالف ازدواج ماست

با وجود مخالفت خانوادم با یه پسر کوچکتر و تحصیلات پایین تر ازدواج کردم

مخالفت مادر با ازدواج به دلیل بی پولی پدر دختر

خانوادم بشدت با ازدواج مجدد ما مخالفت میکنن

فقط به خاطر مخالفت خواهرش از ازدواج با من منصرف شد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) مخالفت خانواده با ازدواج (۳۷ مطلب مشابه)