با سلام
من دختری 27 ساله هستم. بعد دو سال دوستی با یه آقایی باهاش ازدواج کردم 5 ماه عقد بودیم با هم خوب بودیم از اول دوستیمون سر یه سری مسایل من از جمله شاغل بودنم با هم مشکل داشتیم همیشه باید ازم خبر میداشت دلش آروم نمیشد اگه بیشتر از دو ساعت ازم بیخبر بود واسه همین چه سر کار چه تو مهمونی یا بیرون یا حتی تو خونه باید زود زود زنگ میزد که ازم خبر داشته باشه.
خیلی سر این مسئله باهاش بحث میکردم میگفتم بهم اعتماد نداری میگفت نه دوست دارم نمیتونم ازت بیخبر باشم این مسئله دیگه برام عادی شده بود تا اینکه عقد کردیم بعد عقد بخاطر عوض شدن شیفت کاریم مجبور شدم دیگه کار نکنم چون باهاش مخالف بود .
منم از کارم بیرون اومدم، بعد 5 ماه سر اختلاف کوچک خانوادگی کارمون به طلاق کشید با اینکه هنوز دوتامون همدیگه رو دوست داشتیم از هم طلاق گرفتیم .
بخاطر اختلافی که پیش اومد ازم خواست با اون چند نفر قطع رابطه کنم اما من قبول نکردم خیلی ناراحت بودم بعد طلاق تا اینکه یه اسمس از طرف اون باعث شد دوباره عاشقانه با هم حرف بزنیم گفت از کارم پشیمونم نباید بخاطر اختلاف خانوادگی ازت جدا میشدم .

اما حالا خانوادم بشدت با ازدواج مجدد ما مخالفت میکنن اما خودم علی رغم اختلاف نظرامون خیلی دوسش دارم میترسم یادش هیچوقت از دلم بیرون نره و دیگه نتونم با کسی ازدواج کنم یا اگرم ازدواج کنم مدام خاطراتش اذیتم کنه .
تو رو خدا کی تو این زمینه تجربه داره راهنماییم کنه. یکی دو سال ازم بزرگتره موقعیت شغلیشم خوبه، خیلی هم وفاداره اما زیادی سختگیره

مرتبط:

دختر مورد علاقه م گفت دیگه فایده نداره برو پی زندگی خودت

به خاطر ارتباط پنهانی با دخترم مورد نظرم، پدرش مخالف ازدواج ماست

خانواده های ما با ازدواجمون مخالف هستند

مادرم عکس های پروفایل دختر مورد علاقم رو دیده و مخالف ازدواج ماست

مادر پسر مورد علاقم ظاهر منو نپسندید و مخالف ازدواج ماست

چکار کنم خانواده م با ازدواجم در سن پایین مخالفت نکنن

خواهران خواستگارم با ازدواج ما مخالف هستند

مخفیانه با دختر خالم برای ازدواج ارتباط دارم چون پدرامون مخالف هستند

خانواده خواستگارم با ازدواج ما مخالف هستند

مادر خواستگارم به دلیل این که بیوه هستم مخالف ازدواج ماست

با وجود مخالفت خانوادم با یه پسر کوچکتر و تحصیلات پایین تر ازدواج کردم

مخالفت مادر با ازدواج به دلیل بی پولی پدر دختر

فقط به خاطر مخالفت خواهرش از ازدواج با من منصرف شد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج مجدد (۷۴ مطلب مشابه)