کمکم کنید .کمک . به راهنمایی همتون احتیاج دارم
سلام
سه سال پیش با پسری آشنا شدم و به هم علاقه مند شدیم و تصمیم به اردواج گرفتیم. چند ماه پیش به همراه خانوادش به خواستگاری اومد و خانواده من بخاطر وضعیت مالی و نداشتن شغل ثابت مخالفت کردند از طرفی هم خانواده اون راضی نبودن چون دوست داشتن از فامیل خودشون عروس بگیرن
با وجود مخالفت ها ما نامزد کردیم ( عقد نیستیم ) ولی خانواده ی من همچنان مخالفن و خانواده نامزدم دارن سعی میکنن با حرفاشون اونو منصرف و پشیمون کنن.
از طرفی مشکلات مالی نامزدم و تاثیر حرفای پدر و مادرم ومخالفت خانوادش منو دلسرد کرده  جریان نامزدی ما رو همه میدونن و سر زبون افتادم چون تو ی شهر کوچیک زندگی میکنم به هم زدن نامزدی ی امتیاز منفی برام محسوب میشه از طرفی هم شدیدا به هم وابسته هستیم و جداییمون خیلی خیلی سخته

نمیدونم باید چیکار کنم؟نمیدونم راه درست کدومه؟
کمکم کنید


مرتبط:

دختر مورد علاقه م گفت دیگه فایده نداره برو پی زندگی خودت

به خاطر ارتباط پنهانی با دخترم مورد نظرم، پدرش مخالف ازدواج ماست

مادرم عکس های پروفایل دختر مورد علاقم رو دیده و مخالف ازدواج ماست

مادر پسر مورد علاقم ظاهر منو نپسندید و مخالف ازدواج ماست

چکار کنم خانواده م با ازدواجم در سن پایین مخالفت نکنن

خواهران خواستگارم با ازدواج ما مخالف هستند

مخفیانه با دختر خالم برای ازدواج ارتباط دارم چون پدرامون مخالف هستند

خانواده خواستگارم با ازدواج ما مخالف هستند

مادر خواستگارم به دلیل این که بیوه هستم مخالف ازدواج ماست

با وجود مخالفت خانوادم با یه پسر کوچکتر و تحصیلات پایین تر ازدواج کردم

مخالفت مادر با ازدواج به دلیل بی پولی پدر دختر

خانوادم بشدت با ازدواج مجدد ما مخالفت میکنن

فقط به خاطر مخالفت خواهرش از ازدواج با من منصرف شد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مخالفت خانواده با ازدواج (۳۷ مطلب مشابه)