سلام

وقت تون بخیر

پسری هستم ۲۱ ساله و رشته تحصیلیم عمرانه، تا دو ترم دیگه درسم تموم میشه و با دختر خانمی آشنا شده ام که از لحاظ فکری و خانوادگی شبیه همدیگه هستیم، از تصمیم جدیم با دختر خانم حرف زدم و ایشون هم تصمیم منو برای ازدواج قبول کردن، اما تا سال دیگه من ۲۲ سالم میشه و بزرگ ترین چالش راضی کردن پدر و مادرم برای متاهل شدنم تو این سن است، لطفا در این خصوص راهنماییم کنید

من در کنار درسم کارهای مربوط به رشته م رو انجام میدم که بعد از اتمام درسم بتونم موقعیت شغلی خوبی رو برای خودم فراهم کنم، رزومه کاری مناسبی دارم و پیش یک مهندس  با تجربه و شناخته شده مشغول کار هستم.

در خودم مدیریت یک زندگی رو دیدم، جوان های هم سن و سال من دارن به نحو احسن از گردش ها استفاده میکنن ولی من برای آیندم میجنگم و تا الان هم خدا رو شکر، فکر میکنم فعلا بزرگ ترین چالش من راضی کردن خانوادم هست.

مرتبط با ازدواج آسان و در سن پایین:

چرا خانواده ها نمیذارن دوستی دختر و پسر شرعی و عرفی بشه؟

اگه دختران و پسران در سنین پایین عقد کنن چه مشکلاتی داره ؟

به کسانی که ادعا میکنن ازدواج باید تو سنین پایین باشه

بچه ها رو چطور باید تربیت کرد که در سن پایین آماده ازدواج باشن ؟

عقد کنیم و تا زمان ایجاد شرایط ازدواج ، موافقید ؟

آیا حاضرید ازدواج آسان بکنید ؟

از کجا میشه فهمید یه خواستگار جنم کار کردن داره یا نه ؟

کاش عقاید مردم جامعه طوری بود که بچه هاشون زود ازدواج کنن

ائمه تاکید کردن به ازدواج آسان اما انگار گوش ما بدهکار نیست!

اسلام میگه ازدواج سریع و آسان

به نصیحت های والدین، جامعه و دوستان گوش نکنید، هر چه زودتر ازدواج کنید!

 

مخالفت خانواده با ازدواج با فرد مورد علاقه:

دختر مورد علاقه م گفت دیگه فایده نداره برو پی زندگی خودت

به خاطر ارتباط پنهانی با دخترم مورد نظرم، پدرش مخالف ازدواج ماست

خانواده های ما با ازدواجمون مخالف هستند

مادرم عکس های پروفایل دختر مورد علاقم رو دیده و مخالف ازدواج ماست

مادر پسر مورد علاقم ظاهر منو نپسندید و مخالف ازدواج ماست

چکار کنم خانواده م با ازدواجم در سن پایین مخالفت نکنن

خواهران خواستگارم با ازدواج ما مخالف هستند

مخفیانه با دختر خالم برای ازدواج ارتباط دارم چون پدرامون مخالف هستند

خانواده خواستگارم با ازدواج ما مخالف هستند

مادر خواستگارم به دلیل این که بیوه هستم مخالف ازدواج ماست

با وجود مخالفت خانوادم با یه پسر کوچکتر و تحصیلات پایین تر ازدواج کردم

مخالفت مادر با ازدواج به دلیل بی پولی پدر دختر

خانوادم بشدت با ازدواج مجدد ما مخالفت میکنن

فقط به خاطر مخالفت خواهرش از ازدواج با من منصرف شد

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج در سن پایین (۱۹ مطلب مشابه) ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه) مخالفت خانواده با ازدواج (۳۷ مطلب مشابه)