سلام دوستان

من دختری هستم که به زودی 21 سالم میشه. از لحاظ ظاهری به گفته ی اطرافیان خوب هستم. خانواده خوبی دارم. در حال تحصیل هستم. راستش من تا به الان خواستگارای مختلفی داشتم که هر کدوم بنا به دلیلی رد شدن.

در حال حاضر خواستگاری دارم که مورد مناسبیه.. .اما محل کارش یه استان دیگه اس. و اینکه من دوست ندارم شهر دیگه زندگی کنم.از طرفی هم ایشون مورد مناسبیه. نمیدونم چه کنم ...

به نظر شما چه چیزهایی رو باید در ازدواج ملاک قرار داد؟ آیا دوری از خانوادم بعدا سخت نیست ؟ آیا بهتر نیست که صبر کنم تا با یه کیس مناسب که محل کارش همین شهر خودم و نزدیک به خانوادم هست ازدواج کنم ؟

راستش من دانشگاهمم شهر خودم هست و تا بحال تجربه ی دوری رو نداشتم. نمیگم شبانه روز خانوادمو ببینم...اما وقتی نزدیک خانوادت باشی اگه یه مشکلی برات پیش اومد کمکت میکنن... بچه دار بشی راحت میری خونه پدرت... تا هر وقت دلت خواست... مرتب بهشون سر میزنی... اونا بهت سر میزنن. خلاصه خیلی مزایا داره.

موندم چیکار کنم! ممنون میشم اگر راهنماییم کنید...

با تشکر.


مرتبط:

درخواست راه حل برای یکی از دردسرهای ازدواج راه دور

مزایا و معایب ازدواج راه دور چیه؟

مزایا و معایب دوری از خانواده بعد از ازدواج

اگه با دختری که اهل یه شهر دیگه ست ازدواج کنم زندگی ما چطور خواهد بود ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)