سلام دوستان خانواده برتری
من تو مشهد زندگی میکنم و حدود یکسالو نیمه که تو عقد هستم.شوهرم خیلی خوبه و منو هم دوست داره ولی پدر ومادرش تو یکی از روستاهای سبزوار زندگی میکنند و خودش هم تو شهر سبزوار خونه اجاره کرده برا اینکه کارش تو سبزواره.

قبل از عقدمون شرط گذاشته بودم که اصلأ و ابدأ برا زندگی تو روستا نمیام  اونم هم قبول کرد و حتی قول داده بود که تو خود مشهد زندگی میکنیم.الان که حدود سه ماهه که سر کاره  میره یک هفته قبل میگفت که اگه من راضی باشم برا زندگی سبزوار بریم که اونجا کارش بهتره و درامدش
ان شاء الله بهتر میشه ولی تو مشهد اینجوری نمیشه.

حالا من موندم که چیکار کنم. خودم دوست دارم‌ مشهد باشم وگرنه چون اونطوری باید از خانوادم دور باشم فکر میکنم برام سخت میشه. حالا ازتون خواهشی که دارم اینه که منو راهنمایی کنید و از مزایا و معایب دوری از خانواده برام بگین و کسایی که تو سبزوارن از شهرشون بگن.

ممنون


مرتبط:

درخواست راه حل برای یکی از دردسرهای ازدواج راه دور

مزایا و معایب ازدواج راه دور چیه؟

بعد از ازدواج، دور شدن از خانواده سخت نیست ؟

اگه با دختری که اهل یه شهر دیگه ست ازدواج کنم زندگی ما چطور خواهد بود ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)