با سلام

یک سوالی ذهنمو چند ماهیه که مشغول کرده ! من پسری 19 ساله هستم که هم ماشین و هم خونه خودمو دارم. در فضای مجازی بصورت خیلی اتفاقی یعنی بدون قصد دوستی عاشق دختر خانمی شدم که معلوم بود دختر خوبیه. مشکل این هست که این خانوم یک شهر دیگه هستن و این منو نگران کرده.

اینکه اگر من با ایشون عقد کنم رابطه ما چطور خواهد بود؟ در ضمن شغلی دارم که نمیتونم زیاد سفر کنم .

لطفا راهنمایی کنید .


مرتبط:

درخواست راه حل برای یکی از دردسرهای ازدواج راه دور

مزایا و معایب ازدواج راه دور چیه؟

مزایا و معایب دوری از خانواده بعد از ازدواج

بعد از ازدواج، دور شدن از خانواده سخت نیست ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)