با سلام

چند وقته عمه شدم. برادرزادم دو سالشه. حرفهای زن برادر و مادر و اطرافیانش در مورد این بچه مدام منو ناراحت میکنه. از یک طرف میگن بچه زشته و از طرف دیگه میگن شبیه منه. خب شما باشید از این دو جمله چی برداشت میکنید؟ مشکل اینجاست که این حرفها رو مدام هم تکرار میکنن.

یا مثلا چند وقت پیش یه عکس گذاشتم پروفایلم. اون یکی زن داداشم بهم گفت چقدر عکس پروفایلت قشنگه. اصلا شبیه خودت نیست. حالا واقعا خودتی؟

من با اینکه بالای 30 سالمه اما واقعا نمی دونم تو اینجور مواقع باید چیکار کنم که ناراحت نشم. حس میکنم اطرافیان این حرفها رو از سر سادگیشون میزنن. یعنی به عقلشون خطور نمیکنه که من این دو جمله ای ها رو کنار هم میذارم و چیزی رو برداشت میکنم که نباید بکنم.

چند وقتیه تصمیم گرفتم با خودم رو راست باشم و بجای ناراحت شدن، حقیقت رو در مورد خودم بپذیرم. وقتی همه تیکه های پازل زندگیم رو میذارم کنار هم به این نتیجه میرسم که چهره نازیبایی دارم. از خودم متنفر میشم. دوست دارم همه وجودمو جراحی زیبایی کنم.

اما متاسفانه تا حالا هر اقدامی کردم مثل تزریق ژل یا حتی ارتدنسی دندونم نتیجه بدتر شده. میترسم دماغم و فکم رو عمل کنم باز هم از نتیجش راضی نباشم. چطور با چهره واقعی خودم کنار بیام؟ یک نیروی دیگه میگه ریسک عمل رو البته با تحقیق زیاد راجع به پزشک جراح به جون بخرم.


بیشتر بخوانید ...

از کسایی که بینی شون رو عمل کردن کمک میخوام

تجربیات شما در مورد عمل های زیبایی بینی و برجسته سازی لب

در انتخاب پزشک برای جراحی بینی به مشکل بر خوردم

تجربیات شما در مورد جراحی زیبایی بینی

بعد از جراحی بینی احساس می کنم قیافم شبیه خوک شده

نظر پسرها در مورد دختری که جراحی بینی داشته چیه؟

از جراحی زیبایی نامزدم ناراحتم

دچار اختلال خود زشت پنداری شدم

کلافه شدم از بس خودم رو با بقیه مقایسه کردم

همش خودم رو با دیگران مقایسه میکنم

مشکل من در یه کلام کمبود اعتماد به نفس و خود زشت پنداری هست

از خودم بدم میاد

با این که بقیه میگن خوشگلی، اصلا از چهره م خوشم نمیاد

من دخترى نازیبا (زشت) هستم.

کابوس زندگیم اینه همسر آینده ام به خاطر ظاهرم ازم متنفر بشه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) جراحی های زیبایی (۲۵ مطلب مشابه)