سلام

من یه خانوم متاهلم 32 سالمه، 9 ساله ازدواج کردم، بچه ندارم یعنی خودمون نخواستیم، چند سال بود تصمیم داشتم بینیم و عمل کنم چون فرمش خیلی بده، تو فامیل خیلیا عمل کردن ، وقتی دیدم چقدر تغییر کردن بیشتر وسوسه شدم واسه عمل.

تا اینکه 2 سال پیش واسه مشاوره رفتم پیش یه دکتر معروف که نمونه کارشو دیده بودم و واقعا قشنگ بود، ایشون خیلی صادقانه به من گفت که انحراف تیغه ی بینیم که هم از داخل هست و هم ظاهریه، بعد از عمل برطرف نمیشه و یه مقدار کج میشه البته گفتن من سعی میکنم با تراش دادن بیشتر یه طرف این مشکل رو برطرف کنم ولی هیچ تضمینی وجود نداره .

دیگه بعد از اون یه مقدار مردد شدم ولی از طرفی هم پیش خودم میگم خب هر چی بشه از این‌ که الان هست خیلی بهتر میشه، خلاصه اینکه الان ما تصمیم گرفتیم واسه بچه دار شدن .

چون دیگه واقعا داره دیر میشه ،ولی از طرفی هم من میگم قبلش بینیمو عمل کنم چون با توجه به روحیه ای که دارم فکر نکنم با بچه بتونم برم دنبال عمل ، دکتر گفته تا هفت ماه بعد عمل نباید باردار بشی ، خب تو این هفت ماه دنبال آزمایشات و مقدمات بارداری میرم، حالا مسئله ای که وجود داره اینه که واسه انتخاب دکتر خوب تو اینستا پیج دکترها رو دنبال میکنم .

اونجا نظرات خیلی متفاوته یه دکتر رو یکی میگه عالیه یکی میاد میگه افتضاحه دماغ فلانی رو داغون کرده، اصلا دیگه گیج شدم ، مغزم هنگ کرده واقعا، بعد یه سریا میان میگن اصلا تا یکسال بعد عمل نباید باردار شد بینی کج میشه و بزرگ میشه و این حرفا.

دیگه واقعا گیج شدم خیلی مرددم،لطفا نگید بیخیال جراحی شو ،چون توی صورتم فقط بینیم ایراد داره همه میگن اگه عمل کنی خیلی تغییر میکنی واقعا دوست دارم عمل کنم ،حالا موندم که چیکار کنم بین این دکترا کدومو انتخاب کنم؟

مسئله ی بارداری چی پس؟ تو رو خدا راهنماییم کنید فقط سرزنش نکنید که ای خانوم بچه رو بیخیال شدی میخوای عمل کنی به فکر اونم هستم واقعا ،ولی اگه صبر کنم بعد بچه دار شدن که دیگه خیلی دیر میشه .


بیشتر بخوانید ...

از کسایی که بینی شون رو عمل کردن کمک میخوام

تجربیات شما در مورد جراحی زیبایی بینی

تجربیات شما در مورد عمل های زیبایی بینی و برجسته سازی لب

دوست دارم همه وجودمو جراحی زیبایی کنم

بعد از جراحی بینی احساس می کنم قیافم شبیه خوک شده

نظر پسرها در مورد دختری که جراحی بینی داشته چیه؟

از جراحی زیبایی نامزدم ناراحتم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه) جراحی های زیبایی (۲۵ مطلب مشابه)