سلام

من دختری هستم که در سن 18 سالگی جراحی بینی داشتم و خدا رو شکر نتیجه عمل بسیار خوب و طبیعی هست اما در چند برخورد متوجه شدم به خاطر حالت طبیعی اغلب پسرها متوجه جراحی بینی من نمی شن .
آیا به موردهایی که برای ازدواج به صورت سنتی معرفی می شن باید این مسئله رو توضیح بدم؟
البته فقط من در خانواده بینی به اصطلاح عقابی داشتم و یعنی ممکنه از نظر ژنتیک به بچه هم به ارث نرسه این ژن
با توجه به این مسائل ممکنه طرف مقابل اگر بعداً متوجه بشن دلخور بشن که چرا توضیح ندادم!
و کلاً خانم ها یا آقایون چقدر این مسئله در مورد کسی که قصد ازدواج با اون شخص رو دارید براتون مهم هست؟


بیشتر بخوانید ...

از کسایی که بینی شون رو عمل کردن کمک میخوام

تجربیات شما در مورد جراحی زیبایی بینی

تجربیات شما در مورد عمل های زیبایی بینی و برجسته سازی لب

در انتخاب پزشک برای جراحی بینی به مشکل بر خوردم

دوست دارم همه وجودمو جراحی زیبایی کنم

بعد از جراحی بینی احساس می کنم قیافم شبیه خوک شده

از جراحی زیبایی نامزدم ناراحتم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) جراحی های زیبایی (۲۵ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)