سلام

ضمن تشکر بابت وقتی که برام میذارین

من 18 سالمه خدا را شکر قیافه ی خوبی دارم به جز بینیم که خودم شکوندمش . حالا یه مقدار قوز داره تصمیم دارم تا سال اینده عملش کنم ولی یه مشکلی هس من خون میبینم از ترس غش میکنم . می خواستم از دوستانی که بینی شونو عمل کردن تجربه هاشونو در اختیارم بذارن که :

1: فرایند عمل چطوره؟ دردی رو حس میکنم؟

2: عوارضش چیه؟

3: قیمت عمل ها به چه صورته برای یه دکتر عالی؟

4: تجربه یا نظر شما عزیزان چیه؟

5: در اینده دچار مشکل میشم؟

ممنون از همه ی دوستان


بیشتر بخوانید ...

از کسایی که بینی شون رو عمل کردن کمک میخوام

تجربیات شما در مورد عمل های زیبایی بینی و برجسته سازی لب

در انتخاب پزشک برای جراحی بینی به مشکل بر خوردم

دوست دارم همه وجودمو جراحی زیبایی کنم

بعد از جراحی بینی احساس می کنم قیافم شبیه خوک شده

نظر پسرها در مورد دختری که جراحی بینی داشته چیه؟

از جراحی زیبایی نامزدم ناراحتم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه) جراحی های زیبایی (۲۵ مطلب مشابه)