سلام به همه دوستان

چیزی که من می خوام بگم سوال نیست یه خواهشه، از همه.

می خوام از همتون خواهش کنم شما رو به خدا قسم کسی رو به خاطر ویژگی ظاهریش تمسخر نکنید، کسی رو به خاطر چیزی که نقشی توش نداشته مسخره نکنید. من یه دخترم یه دختر درد کشیده یه دختر 26 ساله که از حرف های دیگران و از نگاه هاشون خسته شدم. شما رو به خدا قسم اگه کسی بینی بزرگی داره یا پوست تیره یا روشنی داره یا خیلی چاق یا خیلی لاغره و ... مسخره نکنید زخم زبون نزنید  .

شما حرفتون رو می زنید ولی اون آدم تا مدت ها یادش می مونه داغون میشه میشکنه اعتماد به نفسش رو از دست میده گریه میکنه و زندگی براش سخت میشه. من یه دخترم یه دختری که 26 ساله به خاطر ویژگی ظاهریم حرف شنیدم مسخره شدم. تا مرز افسردگی رفتم حتی الانم بعضی اوقات گریه می کنم.

به خاطر همین ویژگی ظاهری کسی بهم ابراز علاقه نکرده طعم دوست داشته شدن رو نچشیدم حتی خودم هم جرات ندارم کسی رو دوست داشته باشم در واقع اعتماد به نفسش رو ندارم. مخصوصا وقتی می بینم چقدر ظاهر برای پسرا مهمه. هیچ انگیزه ای برای ادامه زندگی ندارم.

وقتی توی یه جمعی هستم همیشه ترس دارم ترس از اینکه کسی دوباره در مورد ویژگی ظاهریم حرفی بزنه و من حالم بد بشه. شاید اگه کسی توی زندگیم بود که با همین ویژگی دوستم داشت من اینقدر افسرده نبودم ، انگار هیچ کس خصوصیات دیگه م رو نمی بینه. حتی الانم با چشم های گریون دارم این متن رو می نویسم. شما رو به خدا قسم اعتماد به نفس کسی رو ازش نگیرید شما رو به خدا قسم در مورد ویژگی های ظاهری دیگران نظر ندید من آفریده خدام خدا خواسته اینطوری باشم اینقدر دنیا رو برامون تنگ و سیاه و تاریک نکنید.


مرتبط:

چرا میل به آرایش و جراحی زیبایی در بین بعضی ها زیاد شده؟

اهمیت زیبایی ظاهری برای آقایان در ازدواج

دو سوال در مورد دوام زیبایی ظاهری خانم ها

دادن اعتماد به نفس به دختران خردسال در مورد زیبایی ظاهری

چرا خدا به یه عده اینقدر جذابیت ظاهری میده و به یه عده نه؟

فریب زیبایی ظاهری و پول طرف رو نخورید

موندم تو عدالت خداوند در تقسیم زیبایی بین بنده هاش

دوست دارم همه وجودم رو جراحی زیبایی کنم

واقعا زیبایی انقدر زود از چشم یه مرد میفته؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)