سلام به تمام دوستان

من دختری ۱۹ ساله هستم. رنگ پوستم گندمی یا گندمی مایل به سبزه هستش، رنگ چشمم قهوه ای سوخته و ابروهام مشکی و پر، ولی اگه کوتاه بشه میشه تو خالی، بینیم نه کوچیکه و نه خیلی بزرگ، متوسطه، لبام هم نه باریک و نه گوشتی (برجسته منظورمه)، به خاطر مشکل هورمونی که تحت درمان هستم، جوش میزنم، دکترم گفته که تا آخر عمر جوش میزنم و فقط میتونم کنترل کنم، آخه هر جوشی هم که میزنم به طور ارثی جاش میمونه.

موهامم مشکی خرمایی و قهوه ای تیره است، مژه های بلندی هم دارم، و لاغر لاغرم، که دارم خودم رو با تغذیه سالم به اجبار چاق میکنم. ولی مامانم امروز بهم گفت صورتت مثل سگ میمونه، یه لبخند روی این لبات نیست، چهره ت دود میکنه، (من همیشه لبخند روی لب هام هست ولی این چند روز اصلا یه اتفاقی واسه مون افتاد که خیلی تحت فشاریم و حالمون بده).

دلم شکست که مامانم، کسی که من ۹ ماه تو شکمش بودم این حرف بهم زد، یعنی همه ی فامیل صورت من رو که میبینن همین رو میگن؟!، تا حالا شده خاله م یا دوستام به خاطر جوش هام زخم زبون بهم بزنن، من مدتیه چیزهای چرب و شیرینی و تند و تلنقلات نمیخورم، از فوم شستشوی مخصوص پوست چرب استفاده میکنم، کلی ضد آفتاب خریدم تا یکیش به پوستم بیاد، جوش هام رو دستکاری نمیکنم.

قبلا واسه پوستم، دکتر رفتم و درمان شدم ولی دوباره همه جوش ها برگشت، چی کار کنم؟ دست خودم نیست.

چرا خدا منو دچار این بیماری کرد؟!، چرا خدا خواسته با این جوش های لعنتی زیبایی منو تحت الشعاع قرار بده؟، چرا وسط و بالای پیشونیم از وقتی که به دنیا اومدم قرمزه، (البته خیلی تو چشم نیست. فقط هنگام اینکه گرمم میشه یا میخندم و یا خجالت میکشم قرمز میشه. تازه جوش و جای جوش هام هم قرمزه)، جوش هام نه کمه و نه خیلی زیاد، همه جای صورتم به جز پشت لب جوش میزنه ولی روی لپ هام بیشتر میزنه و فقط روی همین لپ هام جاش میمونه.

چرا باید به خاطر پیشونی و جوش هام مورد تمسخر مردم قرار بگیرم؟، پول نداریم که برم دکتر دوباره شیمیایی مصرف کنم. آخه چقدر داروهای شیمیایی به این صورت بزنم که دوباره برگرده. دوست دارم خدا منو بکشه. بعضی ها اینقدر پوست شون صافه صافه و بعضی ها هم مثل من حسرت این جور آدم ها رو بخورن.

چرا من اینقدر لاغر آفریده شدم،(ژنتیکیه) که بازم مورد تمسخر قرار بگیرم، چرا تو دوران بلوغ به خاطر بینیم مسخره م کردن؟ دماغم رو دوست دارم و نمیخوام عمل کنم چون مشکل تنفسی پیدا میکنم و فقط حالت و فرم دماغ خودم به صورتم میاد.

ولی خب کیه که دلش نخواد پوستش قشنگ باشه، بینی کوچیک و قلمی داشته باشه؟ اندام قشنگی داشته باشه؟

من حتی ماسک صورت خیار هم میذارم. (این ها را دارم میگم که بدونین به پوستم میرسم).

ولی خب خدا خواسته.خدا هیچ چیز قشنگی رو واسه من نخواسته، همه میگن مژه هات بلنده، ولی از نظرم خودم بلند هست ولی نه خیلی که دو تا از دوستانم بهم گفتن، موهام مثل اسکاج میمونه وقتی از حمام بیرون میام.

من از ۱۱ سالگی تا الان جوش میزنم. دلم میخواد الان ۷ سالم بود و از پوست بدون جوشم لذت میبردم‌‌.

هر کی منو میبینه اول نگاش به جوشام میفته‌.

اومدم بگم، هیچ وقت و تحت هیچ شرایطی ظاهر واندام یک دختر و یک پسر رو مسخره نکنین. بدجور رو مخ آدمه، تا حالا شده بارها گریه کردم، آخه شکل و قیافه م که دست خودم نیست، حالا میایین میگین سیرت و باطن مهمتر از ظاهره، ولی چرا خدا اینقدر به یکی زیبایی میده به یکی نه؟

حالا میگین رو اعتماد به نفست کار کن، اعتماد به نفس دارم‌ ولی تا میاد رشد پیدا کنه مامانم یا دیگران میزنن خوردش میکنن


مرتبط جوش زدن بدن:

کسی هست که از ژل موضعی کلیندامایسین استفاده کرده باشه ؟

تجربیات استفاده از محلول یا ژل کلیندامایسین برای رفع جوش

بهترین روش برای از بین بردن جای جوش و خال چیه؟

تجربیات شما در مورد قرص ریفامپین - رفع جوش

برای داشتن پوستی صاف و بدون جوش چه باید کرد ؟

راهکاری برای از بین بردن جوش های بدن دارید؟


مرتبط با گله از خدا ! :

وقتی خدا هم نمیخواد خوشبخت بشی

خدا بر اساس چه معیارهایی نعمت ها رو تقسیم کرده

چرا خدا ما رو از همه آرزوهامون محروم کرده؟

چرا خدا کمکم نمیکنه ازدواج کنم؟

چرا خداوند بعضی آدمها را مادر زادی دوست نداره؟

خدا کجایی؟ این سوال منو له کرده ...

خدایا... یه دنیا دل گرفته ام

چی کار کنم خدا من و خانوادم را ببینه ؟

هیچ وقت از خدا نا امید نشید

چرا خدا یه کاری برای ما نمیکنه

صدامو داری خدا جونم؟

دلم از خدا شکسته

خدا کجاست که صدامو نمی شنوه؟

چرا خدا همش میگه نه ؟

چرا هر چی میگم خدا گوش نمیده ؟

خدا منو دوست داره یا نه؟

از خدا دلگیرم ... چرا جوابمو نمیده ؟

خدا واقعا از خلقت من چه هدفی داشته؟


مرتبط با ناراحتی از مادر:

الان که از مادرم بدم میاد راحت ترم

مثل مادر من نباشیم

دخترتون باید آبروتون رو ببره تا بفهمین نیاز جنسی فقط مال پسران نیست

اظهار نظرهای خانم ها در مواقع عصبانیت رو جدی نگیرید

چه گناهی کردم که بچه ی یه مادر بی عاطفه شدم؟

نمیتونم حتی یه حرف دخترانه با مادرم بزنم

از پدر و مادرم نمیگذرم

مادرم از من به شدت بدش میاد

مادرم با من رفتار سردی داره ، نمی دونم چرا ؟

دیگه تحمل زندگی با پدر و مادرم رو ندارم

مادرم یه بارم از داشتن من ابراز رضایت نکرده

حرف های پدر و مادرم آزارم میده

کاش مادرم حرف های منو میفهمید و درکم میکرد

یه مشکل دارم به اسم *مادر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه) زیبایی و بهداشت پوست و مو (۷۵ مطلب مشابه)