سلام...من واقعا متاسفم که  اینجا نظر میذارم..خیلی وقته همراهتونم ..اما ساکت و فقط سعی کردم از تجربه هاتون و نظرهاتون درس بگیرم... اینکه الان دارم مینویسم تو جایی که اصلا جای این حرف نیس بخاطر اینکه واقعا کسی رو پیدا نکردم که بشه بگم واقعا از خدا دلگیرم...چرا جوابمو نمیده ؟

مگه ارحم الراحمین نیست ؟  صلاح و حکمت درسته اما من که دعام .... من واقعا محتاج دعاتونم ... خواهش میکنم نه التماس میکنم برام دعا کنین ...درمونده شدم...از دره خونه خدا رونده شدن خیلی دردناکه...ترو خدا دعا کنین خدا ناامیدم نکنه...من هر چقدر هم بد و ناشکر مخلوق خودشم.... افریده خودش...چرا تو همه این سالا رنج ؟

اصلا باشه رنجا رو تحمل میکنم چرا بی تفاوتی نسبت به دعام ؟ ترو خدا دعام کنین خواهش میکنم...داغونم...مگه چه بدی کردم ؟ مگه خدا قادر مطلق نیست ؟ رحمان نیست ؟ مگه رحیم نیست؟؟؟ من به کی پناه ببرم حالا ؟ مگه نمیگن دعای مضطر اجابت میشه ؟ اضطرار از این بیشتر ؟

قسمتون میدم شما دعام کنید... ببخشید انقدر ریخته بودم تو خودم که .... هیچ جا جز اینجا رو نداشتم ک بگم اینارو....شرمنده ام

پاسخ : 

سلام

چیزی که به ذهن بنده میرسه اینه که اتفاقا خدا خیلی هواتو داره . نمی دونم کی هستی ولی جریان چیه که خدا دوست داره تو رو نزدیک خودش نگه داره . شما رو نمی دونم ولی بعضی ها ماها وقتی یه خواسته ای از خدا داریم 24 ساعت خدا خدا می کنیم . ولی وقتی خدا خواسته مون رو برآورده می کنه حتی گاهی یادمون شکرش رو به جا بیاریم !

به سابقه ی خودتون مراجعه کنید . ببینید جزء چه بندگانی هستید . احیانا از اونایی نیستید که بعد از گرفتن حاجت ، مراجعه هاشون به خدا کم میشه ؟ حاجت های قبلی تون رو یه دوره بکنید . اگه این طور بودید خدا احتمالا میگه این دفعه خواسته شو فوری نمیدم تا بیشتر باهام حرف بزنه . اگه حاجتش رو بدم باز مثل قبل خیلی کم یاد من می افته . 

احتمال قوی بعدی اینه که خواسته ی شما به نفعتون نیست . ما که از آینده خبر نداریم . از کجا معلوم خیر شما در نرسیدن به حاجت فعلی تون باشه  ؟

ان شاء الله هر چی خیره پیش بیاد .

موفق باشید


مرتبط :

چرا خدا ما رو از همه آرزوهامون محروم کرده؟

چرا خدا کمکم نمیکنه ازدواج کنم؟

چرا خداوند بعضی آدمها را مادر زادی دوست نداره؟

خدا کجایی؟ این سوال منو له کرده ...

خدایا... یه دنیا دل گرفته ام

چی کار کنم خدا من و خانوادم را ببینه ؟

هیچ وقت از خدا نا امید نشید

چرا خدا یه کاری برای ما نمیکنه

صدامو داری خدا جونم؟

دلم از خدا شکسته

خدا کجاست که صدامو نمی شنوه؟

چرا خدا همش میگه نه ؟

چرا هر چی میگم خدا گوش نمیده ؟

خدا منو دوست داره یا نه؟

خدا واقعا از خلقت من چه هدفی داشته؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)