تموم 4 سالی رو که تو دانشگاه درس خوندم هدفم کار کردن بود به محض فارغ التحصیلی از اول تابستون دنبال کار بودم از اینکه کار پیدا نمی کردم خییلی به هم ریخته بودم شب و روزم شده بود گریه و تنهایی و بی حوصلی و همش از خدا می خواستم یه کار خوب برام جور کنه و دایم به ائمه متوسل می شدم تا یه ماه پیش یه جایی نیرو می خواستن شرایطش نسبتا خوب بود و منم خیلی دلم خوش بود حتی قرار داد رو امضا کردم و امتحان اداره ی استاندارد رو دادم و  قبول شدم هنوز سر کارم نرفته بودم و بهم گفتن باید وسایل لازم رو بخریم و شما  هم بعد دوره ات بیا .

 قرار بود هفته ی بعد یه روز برم تهران یه شرکتی دوره ببینم که امروز از طرف شرکت با من تماس گرفتن که ما نتونستیم دستگاه ها رو بخریم و چن ماه طول می کشه و عذرم رو خواستن

اصلا باور نمیشه خیلی گریه کردم

پس خدا کجاست که صدای منو نمی شنوه ؟ من تموم این مدت از خودش کمک خواسته بودم و هیچ آشنا و پارتی نداشتم

اینجوری نبودم که تو خونه بشینم و بگم خودش درست میشه خودم خیلی تلاش کردم کاریابی ها ثبت نام کردم به شرکت های مختلف رفتم و فرم پر کردم و  همه ی شرکتهای مربوط یه رشته ام زنگ زدم

حالا خدا جواب دعامو و جواب تلاشم رو بهم نمی ده

من به خاطر خدا و به خاطر اینه ازش دور نشم یه سری ملاکهایی برا محل کارم داشتم و برام مهم بودن اما انگار برای خدا مهم نیست من سرکار برم

من می خواستم با حجاب کاملم سرکار برم و تو این مدتی که فکر می کردم به این شرکت میرم همش تو ذهنم تمرین می کردم چطور با آقایون رفتار کنم

الان از دست خدا دلگیرم منو اجابت نمی کنه، منو نمی بینه و صدامو نمی شنوه

من به کار و درآمدش نیاز دارم و نمی تونم کار نکنم الانم دارم دیوونه میشم می بینم 7 ماهه درسم تموم شده و هنوز هیچی هیچی


مرتبط :

چرا خدا ما رو از همه آرزوهامون محروم کرده؟

چرا خدا کمکم نمیکنه ازدواج کنم؟

چرا خداوند بعضی آدمها را مادر زادی دوست نداره؟

خدا کجایی؟ این سوال منو له کرده ...

خدایا... یه دنیا دل گرفته ام

چی کار کنم خدا من و خانوادم را ببینه ؟

هیچ وقت از خدا نا امید نشید

چرا خدا یه کاری برای ما نمیکنه

صدامو داری خدا جونم؟

دلم از خدا شکسته

چرا خدا همش میگه نه ؟

چرا هر چی میگم خدا گوش نمیده ؟

خدا منو دوست داره یا نه؟

از خدا دلگیرم ... چرا جوابمو نمیده ؟

خدا واقعا از خلقت من چه هدفی داشته؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)