عشق وجود نداره، چون انسان ها در طول زندگی بارها عاشق میشن

می خوام با یه پسر 30 ساله ارتباط داشته باشم، به خانوادم بگم ؟

می خوام در خونه سفارش تایپ بگیرم

عروسی برادرمه، اما من مدام استرس دارم

روز تولدم رو گوگل و چند تا بانک بهم تبریک گفتن !

چطور مصیبت فوت مادرم رو تحمل کنم ؟

بخدا منم دوست داشتم ازدواج کنم

متوجه کم شنوایی پسر 5 ساله م نشدیم

من خیلی حسودی میکنم

چطور مسلمان بهتری باشیم ؟

اول فکر کنید بعدا حرف بزنید

واقعا مردم سفید پوست سرد مزاجند ؟

دختری که در بچگی مسخرم میکرد الان عاشقم شده

چطوری میشه در دوره مربیگری یوگا یا پیلاتس شرکت کرد ؟

من خیلی بچه دوست دارم ولی ... !

اگر وارد رابطه عاطفی و عشقی بشید به دیگران میگید ؟

تنها دلخوشی زندگیمون همون ماشین بود که دزدیدنش



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)