با سلام

من پسری دارم که 5 ساله هست و از اوایل کودکی گوشش سنگین میشنید.. ما متوجه نبودیم و چون خیلی شلوغه و پر سر و صدا هست فکر میکردیم خودش توجه نمیکنه.. تازه بردیم دکتر و دکترش کلی ما رو دعوا کرد که چرا دیر مراجعه کردین؟ و بعد خودش پسرم رو معاینه کرد و گفت چون باهوشه احتمالا متوجه کم شنواییش  نشدیم و با این سن کمش با لب خوانی هم متوجه حرف ما میشه طوری که گاهی آروم حرف زدن ما رو متوجه میشد اما وقتی نگاهش به ما نیست باید با صدای بلند خطابش کنیم تا برگرده و نگاه کنه..

دکترش گفته کم شنوایی داره اما معلوم نیست پیشرونده هست یا نه!! و فردا هم برای سی تی اسکن میریم.. برایش دعا کنید .

دارم دیوونه میشم که چرا زودتر نبردمش دکتر.. دائم در حال گریه و زاری هستم.. نذر میکنم برای اینکه شنواییش خوب بشه خرج حداقل سه کودک کم شنوای شدید رو برای تهیه سمعک و عمل گوش بدم..ولی خوب بشه..شما دعا و یا نذری میدونید که با انجامش سلامتی فرد برگرده؟؟

بخدا از شدت فشاری که روم هست هر نذری باشه قبول میکنم انجام بدم اما شنوایی پسرم طبیعی بشه و بهبود پیدا کنه..


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)