برای ارسال سوال و مطلب، بالای وبلاگ روی "ارسال سوال و مطلب" کلیک یا اشاره بفرمائید

سلام

جامعه ی ما در هر برهه از زمان با موضوعات خاصی درگیر میشه، در خانواده برتر تصمیم بر این شد که فضا برای پرداختن به موضوعات مهم تر فراهم بشه.

بنابراین شما می تونید سوالات و مطالب خودتون رو در مورد مسائل روز جامعه در بخش نظرات همین پست ارسال بفرمائید تا بعد از بررسی، به عنوان یک پست جداگانه به بحث گذاشته بشه.

برای آگاهی شما از شرایط ارسال پست، توجه شما رو به چند نکته جلب می کنم؛

1 - به یک موضوع جزئی اشاره بفرمائید نه موضوعات کلی

برای مثال اگه در مورد این که اصل موضوع گران شدن بنزین درست بود یا غلط، سوال دارید، نباید بپرسید نظرتون در مورد گرانی بنزین چیه؟، چون مشارکت کنندگان در بحث از کجا باید متوجه بشن که منظور شما زمان اجرای طرح، روش اعتراض به گرانی بنزین و ... نیست؟!

بنابراین برای نتیجه بخش بودن بحث ها، لطفا در هر سوال به یک موضوع جزئی اشاره کنید.

2 - همون طور که می دونید بعضی ها برای انحراف ذهن مردم از موضوعات اصلی، هر چند وقت یک بار موضوعاتی رو سر زبون ها میندازن.

برای مثال الان که بحث مشکلات ناشی از گران شدن بنزین دامن گیر مردم شده، بعضی ها موضوع حضور فلان سلبریتی در فلان شبکه معاند سعودی رو دارن داغ می کنن. سوالات و مطالبی که حاوی چنین مسائل انحرافی باشن، قابل ارسال به عنوان یک پست جداگانه نیستند.

3 - خانواده برتر تحت قوانین جمهوری اسلامی اداره میشه، بنده چه موافق جمهوری اسلامی باشم چه مخالف، باید قوانین مربوطه رو رعایت کنم.

بنابراین در متن سوال یا مطلب تون، نباید شایعات، مطالب بدون منبع معتبر، و ... رو به مسئولین نسبت بدید. ممکنه اطلاعات شما کاملا درست باشه، اما چون در منبع معتبری ذکر نشده، قابل پذیرش نیست.

4 - چون خانواده برتر شرایط لازم رو به عنوان یک رسانه ی کاربر محور نداره، بنابراین این اجازه رو به بنده بدید که در شرایط خاص، تصمیمات خاصی در مورد ارسال یا عدم ارسال مطالب شما اتخاذ کنم. 

امیدوارم با همکاری هم و در پیش گرفتن درایتی بیشتر، به سهم خودمون بتونیم صدای متن جامعه رو به گوش مسئولان برسونیم، و سهم کوچکی در افزایش آگاهی های مردم در مورد مسائل که با اون ها درگیر هستند ایفا کنیم.

نکته:

1 - عناوین پست های این موضوع، در بالای وبلاگ در بخش "مسائل روز" قرار خواهند گرفت.

2 - موضوعاتی که عموم مردم با اون ها درگیر هستند رو می تونید در صفحه زیر مشاهده بفرمائید:

https://trends.google.com/trends/explore?date=today%201-m&geo=IR

این صفحه مربوط میشه به پرجستجو ترین عبارات مردم ایران در گوگل.


موفق باشید

تعدادی از پست های ارسال شده:

نظر شما راجع به این توافقنامه ی هسته ای چیه؟

در هوای آلوده چیکار کنیم زنده بمونیم؟!

چرا انقدر گرونی بیداد میکنه؟

چطوری زندگی خوبی داشته باشیم اما تحت سلطه استعمار نباشیم؟

یه ملت چطور می تونه بدون جنگ و خونریزی به مرحله دمکراسی برسه؟