سلام به همه خواهشا کمکم کنین .

من سال دوم تجربی هستم هدفم پزشکیه . اگه کسی تو این سایت هست که پزشکی قبول شده ؟
و یا اطلاعاتی راجع به درس خوندن واسه قبولی این رشته دارید  لطفا بگید . من به خودم و قبولیم اطمینان کامل دارم  ، هر کس نظری داره بگه اگه دکترا جواب بدن که لطف کردن . برای تقویت زبان انگلیسی  راهی ندارید به جز کلاس رفتن  ، میخوام زبانمو تقویت کنم

و اصلا فرصت کلاس رفتن ندارم اگه سی دی یا کتابی میشناسیدم بگین . ممنونم از کسایی که کمک میکنن .


پیشنهاد :

به هیچ وجه نمیتونم رویای پزشکی رو بذارم کنار

در 29 سالگی می خوام برای رشته پزشکی بخونم

می خوام دوباره وایسم بخونم تا پزشکی قبول شم

برای پزشکی پشت کنکور بمونم یا هر چی قبول شدم برم ؟

همیشه هدفم پزشکی بود از اول عمرم ولی ...

شک دارم که رشته پزشکی بتونه منو به آرزوهام برسونه

سوال در مورد ازدواج دانشجوهای پسر پزشکی

بهترین زمان خواستگاری از یه دختر دانشجوی پزشکی

چطور میتونم پزشکی قبول بشم ؟

پزشکی بخونم یا سر کار برم ؟

از پس پزشکی برمیام ولی از پس زندگی و وظایف زناشوییم چی؟

سوال از دانشجوهای عزیز پزشکی و الخصوص  بورسیه ها


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)