سلام به همه

از دوستان می خوام کمکم کنن من این روزا تو چالشی گیر کردم و بین دو راهی . یعنی مغزم خیلی فسفر سوزوند ولی نتیجه نداد شما جا من بودین چی کار میکردین .

ببینین من 20 سالمه دانشجوام من سهمیه ایثارگران تو کنکور دارم و اگه همین الان هم کنکور بدم می تونم دانشگاه های درجه 2 پزشکی قبول شم ولی الان کارت پایان خدمت دارم می تونم یه جا خوب برم سرکار الان واقعا چی کار کنم ؟

من اگه پزشکی بخونم تا 27 یا 8  سالگی نمی تونم کار کنم و این یعنی برای پسر فاجعه ولی خب پزشکی که دیگه خودتون می دونین چه رشته ی خوبی خواهش می کنم واقعیت ها رو درنظر بگیرید این تصمیم زندگی منو می تونه تغیر بده .

خیلی ممنون


پیشنهاد :


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)