سلام

خیلی حالم خرابه. انقدر گریه کردم چشمام سیاهی میرن. من سه بار کنکور دادم سه سال پشت کنکور بودم .

و پارسال حتی انتخاب هفتم ازاد هم قبول نشدم رتبم سی هزار بود. امسال رتبم شد نه هزار. با هزار بدبختی رتبمو بیست هزار تا اوردم پایین. ولی دلم خونه. چون من عاشق پزشکیم.

ولی مسلما با این رتبه نمیشه. من الان حس میکنم خدا منو دوست نداره که کمکم نکرد. از خدا شاکی شدم انقدر خودخوری کردم دارم میمیرم. الان خانوادم میخوان انتخاب رشته کنن. میخوان بزنن پرستاری. احتمال قبولیم توی سراسری هست نشد ازاد. اینش مهم نیس بدبختی من اینه که نمیتونم به هیچ رشته دیگه ای فکر کنم .

رویای پزشکی منو نابود کرده تا حدی که یک پزشک میبینم بغض میکنم. داغونه حالم. از طرفی دیگه توان پشت کنکور موندن و خونه نشینی ندارم. ولی به هیچ وجه نمیتونم رویای پزشکیو بذارم کنار. چیکار کنم؟

پرستاری واقعا منو راضی نمیکنه. بخدا ارزوی مرگ میکنم. از خودم متنفرم. مادرم خودش پرستاره و بشدت راضیه. ولی من اسیر و حسرت به دل پزشکی. گاهی میگم برم دانشگاه یه مدرکی بگیرم بعدا دوباره کنکور بدم واسه پزشکی. گاهی میگم برم دانشگاه بین الملل دوباره سال بعد کنکور بدم.

ولی واقعا نمیتونم ارزوهامو دفن کنم. برم پرستاری دولتی؟ و بعدا کنکور بدم دوباره؟ نظر شما چیه؟؟ اینم بگم واقعا دیگه به هیچ وجه شرایط پشت کنکور موندن ندارم به هیچ وجه.

ممنونم فقط جنبه مشورتی داره. شما جای من بودید چیکار میکردید؟


پیشنهاد :

در 29 سالگی می خوام برای رشته پزشکی بخونم

می خوام دوباره وایسم بخونم تا پزشکی قبول شم

برای پزشکی پشت کنکور بمونم یا هر چی قبول شدم برم ؟

همیشه هدفم پزشکی بود از اول عمرم ولی ...

شک دارم که رشته پزشکی بتونه منو به آرزوهام برسونه

سوال در مورد ازدواج دانشجوهای پسر پزشکی

بهترین زمان خواستگاری از یه دختر دانشجوی پزشکی

چطور میتونم پزشکی قبول بشم ؟

پزشکی بخونم یا سر کار برم ؟

من سال دوم تجربی هستم هدفم پزشکیه

از پس پزشکی برمیام ولی از پس زندگی و وظایف زناشوییم چی؟

سوال از دانشجوهای عزیز پزشکی و الخصوص  بورسیه ها


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)