سلام
من یه خانم مجردم در آستانه 29 سالگی . کارشناسی ارشد کشاورزی دارم و در حال حاضر حق التدریس دانشگاه هستم و در بخش خصوصی هم شاغلم . ( البته شغلم به مدرک تحصیلیم بی ارتباطه).
به امید خدا تصمیم دارم امسال برای ادامه تحصیل حتما اقدام کنم. میدونم که در رشته خودم راه به جایی نمی برم و باید تغییر رشته بدم.
چون از بچگی روحیه کمک کردن به دیگران رو خیلی داشتم و از علوم پزشکی هم خیلی خوشم میاد اولش تصمیم گرفتم دکترای نانو تکنولوژی امتحان بدم و در زمینه بیماری های صعب العلاج کار کنم.
به نظرم اینکه بتونم لبخند رو حتی روی لب یک نفر بیارم حس فوق العاده ای هست. اما با تحقیقاتی که کردم برداشتم این بود که چون تحقیقات در این رشته بسیار هزینه بره، عملا در کشور ما هیچ کار سودمندی انجام نمیشه و آب پاکی رو ریختن رو دستم.
حالا دلم میخواد برای پزشکی دوباره کنکور بدم. میدونم که قبولیش خیلی سخته. اما به فرض که قبول هم بشم،نمیدونم چقدر سختی در پیش دارم. 

خانوادم کلا مخالفن (به جز پدرم که میگه تو هر سنی باید به رویاهات احترام بذاری و برای رسیدن بهش مدیریت و تلاش داشته باشی و شجاع باشی).
مادرم میگن در این سن شروع کردن، حتما تو رو برای ازدواج و ادامه زندگی دچار مشکل میکنه. واقعا سردرگمم و نمیدونم چه کار کنم.
لطفا نطر بدید و راهنماییم کنید.
مرسی

مرتبط با قبولی در پزشکی:

چطور در عرض 3 ماه میشه کنکور سراسری قبول شد؟

بدون درس خواندن در مدارس عادی میشه پزشکی قبول شد؟

چطور میتونم پزشکی قبول بشم ؟

برای قبول شدن در دانشگاه پزشکی تهران حامی می خوام

من سال دوم تجربی هستم هدفم پزشکیه

در کنکور میشه دروس عمومی رو صد زد؟

چگونگی خوندن املا در ادبیات برای کنکور

به خاطر کنکور سلامت روحم رو از دست دادم

چطور در عرض یکسال در کنکور موفق بشم ؟

چطور برای کنکور تجربی برنامه ریزی کنم ؟

من شرایط اینو ندارم که پشت کنکور بمونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)