سلام خدمت دوستان عزیز 

سوال من اینه که در کنکور میشه دروس عمومی رو صد زد؟ اصلا امکان داره یا غیر ممکنه؟ من همیشه آرزو داشتم این کار رو بکنم، لطفا کسی مسخره نکنه واقعا اینم یه جور آرزو هست، بعد اگه امکان این کار وجود داره لطفا تجربیات خودتون رو در این رابطه بگین تا منم یاد بگیرم و استفاده کنم.

به هر حال میدونم هر سال طراحان عزیز سوالات یه کم عجیب غریب در میارن، ولی با این حال تصمیم جدی گرفتم با همه این مسائل مبارزه کنم و به رویای زیبای خودم برسم، هر چند سخت و دشوار باشه . بعد یه سوالات دیگه دارم، این منابع که دارم الان استفاده میکنم خوبه به نظرتون یعنی با این ها امکان صد زدن هست یا نه ؟

برای زبان، کتاب درک متن به زبان ساده دکتر اناری و کتاب جامع دکتر اناری و از لغات جیبی مهر و ماه

برای ادبیات، کتاب های دکتر سبطی

برای دینی، گاج میکرو طبقه بندی

برای عربی، کتاب آبی قلمچی


بیشتر بخوانید ...

چگونگی خوندن املا در ادبیات برای کنکور

چطور در عرض 3 ماه میشه کنکور سراسری قبول شد؟

به خاطر کنکور سلامت روحم رو از دست دادم

چطور در عرض یکسال در کنکور موفق بشم ؟

چطور برای کنکور تجربی برنامه ریزی کنم ؟

من شرایط اینو ندارم که پشت کنکور بمونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
پشت کنکوری ها (۱۳۳ مطلب مشابه) چگونه درس بخوانم (۸۰ مطلب مشابه)