سلام دوستان

من یه دخترم متولد 76 امسال پیش دانشگاهی بودم و رشتمم تجربیه روز جمعه بیست و پنجم تیر ماهم کنکور دارم به خاطر یه سری مشکلات و البته کم کاریهای خودم نتونستم بخونم یعنی فقط یه ماه خوندم اونم بهمن ماه یکی دوتا کتابو خوندم ولی دیگه نتونستم بخونم به خاطر مشکلاتی که واسم پیش اومد الان صفره صفرم یعنی نمیدونم با چه امیدی برم سر جلسه من تا دوم دبیرستان جزو دانش اموزان برتر مدرسه و حتی شهرمون بودم ولی تو سال سوم و این سال اخری به شدت افت کردم یه جورایی دلسرد شدم و کمتر میخوندم (یکی از دلایل دلسردیم فامیلامون بودن که خیلی مسخره میکردن منو که چرا تو همش سرت تو کتابه یا مثلا اگه امتحان داشتم نمیرفتم مهمونی و عروسی و اینا بعدش دختر خاله هام خیلی مسخرم میکردن و بهم میگفتن خر خون) .

البته این یکی از دلایل بود که خیلیم ابتداییه خیلی دلایل دیگه ای بود که دلسردیمو بیشتر کرد ( شاید بعضی ازدوستان بگن عاشق شدی یا با پسرا دوست شدی ولی من نه عاشق شدم نه با پسری دوست هستم ) و حالا سوال من از شما با این اوصاف من مطمئنم که قبول نمیشم (پرستاریو دوست داشتم) و آذر ماه عروسی خواهرمه تو شهر ما رسمه بعد عروسی تا چند ماه تو خونه های فامیل مهمونیه و عروس و دوماد و خانواده های دختر و پسرم تو همه ی این مهمونیا دعوتن و میرن …

و من تو یه خانوادم که زیاد اهل مهمونی رفتن و مهمونی دادنه و دو روز در هفته که میریم باغمون و من واقعا تنها نمیتونم تو خونه باشم یه بار تنها خونه بودم خواستم درس بخونم از شدت ترس اینقد گریه کردم بعد به پسر عموم زنگ زدم اومد دنبالم رفتم خونه ی اونا چون مهمونی خونه ی اونا بود حالا اینا رو گفتم که بگم من شرایط اینو ندارم که پشت کنکور بمونم میخوام نظرتونو بدونم اگه برم دانشگاه ازاد یه رشته ی بدون کنکور مثلا روانشناسیو بخونم بعدا پشیمون میشم؟؟یعنی ارزش اینو داره که برم؟

لطفا کمکم کنید اصلا حالم خوب نیست خیلی نگران ایندمم


مربوط به پشت کنکوری ها:

تجارب تون رو از چند بار کنکور دادن بگید

با خودم میگم دخترم ، اشکال نداره پشت کنکور بمونم

دختری پشت کنکوری هستم که احساس اضافی بودن تو خونه دارم

یه دختر ۱۹ ساله پشت کنکوریم، نمیتونم خانواده م رو تحمل کنم

تجربیات شما در مورد پشت کنکور ماندن

یه روزی به پشت کنکوری ها امید میدادم اما ...

پشت کنکوریم ، مامانم تو هیچ موردی با من راه نمیاد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)