سلام 

سلام

شنیدین میگن اگه بیل زنی باغچه ی خودتو بیل بزن ؟

من خودم جزو همون هایی بودم که به پشت کنکوری ها امید میدادم  . اما حال خودم خرابه. دوستام دعوت به مصاحبه شدن اما من چی ؟ ناراحت نیستم چرا دعوت شدن اما من که بیشتر تلاش کرده بودم اما چون تجربی بودم و رشته م سخت تر بود قبول نشدم ،حتی تکمیل ظرفیت. 

این افکار مثل خوره داره مغزم رو میخوره . با اینکه داشتم درس میخوندم. اما این تکمیل ظرفیت حالم و خراب کرد. راستش و بگم دیگه از یه جای دیگه هم حالم بده. چقدر خوبه که اینجا کسی آدم رو نمیشناسه. بلاخره میتونم بگم دیگه حالم از کجا خرابه. یکی از این تکمیل ظرفیت و شکست خوردن و اینکه ببینی دوستات دارن میرن دانشگاه تو موندی و پشت کنکور بودنت. 

و این که ببینی کسی میاد خواستگاری تو به یکی دیگه میگه بهت علاقه دارم . باهات سرده ،از یه طرف با خوانوادت خونگرمه و خوانوادت مدام ازش تعریف میکنن و نمیتونی بگی حالم از کجا خرابه، چون نمیتونم بگم چطور این رو فهمیدم. شما هم نپرسین خواهشا. 

اوایل میگفتم پول مهمه. اینم پول داره اما انگار احساس نداره ،دلم میخواد بهش بگم ازت بدم میاد. اینکه ببینی کسی بهت توجه نمیکنه. راستش من هیچوقت این حس و نداشتم اما الان حس تنهایی میکنم. نمیدونم کجام و با خودم چند چندم ، فقط واقعا نمیدونم کجا قرار دارم .

دلم میخواد سال بعد یه جای دور قبول شم از این شهر برم و هیچکسی رو نبینم، از یه طرف چطور خانوادم رو نبینم اگه برم جای دور. از یه طرف اگه شهر خودم باشم و این آقا بیاد چطور بگم این آقا از چشم افتاده. اصلا ببینم قبول میشم یا نه که دارم هندی بازی در میارم.

ببخشید دو تا مطلبم هیچ ربطی به هم نداشتن . اما واقعا روحم در عذابه از این دو تا موضوع


مربوط به پشت کنکوری ها:

تجارب تون رو از چند بار کنکور دادن بگید

با خودم میگم دخترم ، اشکال نداره پشت کنکور بمونم

من شرایط پشت کنکور موندن رو ندارم

دختری پشت کنکوری هستم که احساس اضافی بودن تو خونه دارم

یه دختر ۱۹ ساله پشت کنکوریم، نمیتونم خانواده م رو تحمل کنم

تجربیات شما در مورد پشت کنکور ماندن

پشت کنکوریم ، مامانم تو هیچ موردی با من راه نمیاد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)