سلام وقتتون بخیر

من دختر 20 ساله ای هستم که میخوام سال 97 برا بار چهارم کنکور تجربی بدم. سال اول هیچی در مورد نحوه کنکوری خوندن و این چیزا نمیدونستم اما واسه سال دوم همه چیو خوب یاد گرفته بودم . سال دوم رتبم 4 هزار شد.

همه بهم گفتن انتخاب رشته کن برو دانشگاه اما من فقط رشته پزشکی و داروسازی میخواستم . دانشگاه آزاد و بین الملل رو هم بخاطر هزینه بالایی که دارن نمیتونستم برم. بخاطر همین تصمیم گرفتم برا سال سوم درس بخونم.

سال سوم تا اواخر دی ماه و بهمن خیلی خوب درس میخوندم. توی آزمونای قلمچی ترازم 7000 بود اما بخاطر اضافه وزنی که داشتم افسردگی شدید گرفته بودم. با قد 163 وزنم 120 کیلو شده بود.

شرایط روحی خیلی بدی داشتم و همیشه تو خونه بودم. تصمیم گرفتم برم پیش مشاور. مشورت کردم خواستم رژیم بگیرم و روی افسردگی و اعصابم کار کنم تا خوب شم واسه همین کنکور 96 رو نتونستم خوب بدم.

الان از وزن 120 کیلو رسیدم به وزن 80 کیلو . خیلی شوق و ذوق و علاقه واسه کنکور و دوباره خوندن دارم اما تو خونه هر بحثی که میشه مادرم سرکوفت پشت کنکوری بودن و دوستامو بهم میزنه. خیلی احساس اضافی بودن تو خونه دارم با اینکه همیشه تو اتاقمم و سرم به کار خودمه

هیچ جوره نمیخوام از هدفم که پزشکیه دست بکشم اما این شرایط منو ازار میده. دلم میخواد از نظر مالی حداقل مستقل باشم. پول آزمونای ازمایشی رو خودم بدم. چون پدر مادرم 3 سال منو تو این ازمونا ثبت نام کردن. کاش میتونستم برم سر کار تا مستقل باشم یا  امسال تو خابگاهی جایی جز خونه درس میخوندم
میدونم حرفام بیشتر جنبه درد و دل داره اما ممنون میشم دوستانی که نظر و راهکاری دارن لطف کنن با نظراشون بهم کمک کنن.


مربوط به پشت کنکوری ها:

تجارب تون رو از چند بار کنکور دادن بگید

با خودم میگم دخترم ، اشکال نداره پشت کنکور بمونم

من شرایط پشت کنکور موندن رو ندارم

یه دختر ۱۹ ساله پشت کنکوریم، نمیتونم خانواده م رو تحمل کنم

تجربیات شما در مورد پشت کنکور ماندن

یه روزی به پشت کنکوری ها امید میدادم اما ...

پشت کنکوریم ، مامانم تو هیچ موردی با من راه نمیاد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)