سلام به همگی ...

در مورد پشت کنکور ماندن یا نماندن سوال داشتم... کسی هست که در این مورد تجربه داشته باشه ؟  رشته ی ریاضی هستم ولی چند سالیه که به گرافیک علاقه مند شدم ... به همین دلیل امسال کنکور هنر دادم و رتبم شده 2042 ... کنکور عملی رو هم خوب ندادم ... به نظرتون یه سال پشت کنکور بمونم و برای هنر بخونم یا اینکه همین امسال برم یه رشته ی مهندسی ؟

توی همین سایت خوندم که دانشگاه هنر خوب نیست و آدم چیز زیادی  یاد نمیگیره ... خواهش میکنم راهنمایی کنید فقط چند روز فرصت دارم .


مربوط به پشت کنکوری ها:

تجارب تون رو از چند بار کنکور دادن بگید

با خودم میگم دخترم ، اشکال نداره پشت کنکور بمونم

من شرایط پشت کنکور موندن رو ندارم

دختری پشت کنکوری هستم که احساس اضافی بودن تو خونه دارم

یه دختر ۱۹ ساله پشت کنکوریم، نمیتونم خانواده م رو تحمل کنم

یه روزی به پشت کنکوری ها امید میدادم اما ...

پشت کنکوریم ، مامانم تو هیچ موردی با من راه نمیاد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کنکور (۶۳ مطلب مشابه)