سلام

من یه دختر متولد 75 هستم . رشته ریاضی 94 کنکور دادم رتبم نجومی شد یه سال موندم  واسه 95 مطمئن هستم بهتر میشه اما بازم افتضاحه . همه رو با کارام کلافه کردم . همه ازم انتظار یه دانشگاه خوب رو دارن که قبول نمیشم . اینجا خیلیا تحصیل کرده هستن و خیلیا هم دیدم که چند سال پشت کنکور موندن .

پدرم وضع مالیش جوری نیست که من ازاد بخوام برم . به نظرتون بمونم پشت کنکور بهتر نیست؟ سنم بالاست بد نمیشه ؟ تو دانشگاه احساس بدی پیدا نمیکنم؟

از طرفی پیش خودم میگم دخترم اشکال نداره پشت کنکور بمونم . از طرفی میترسم ارزش نداشته باشه و چند سال بعد پشیمون بشم بگم حیف عمرم که تباه شد .

دوستان میخوام از تجربه هاتون بهم بگید . من میدونم که اگه خوب کار کنم بهترین دانشگاه قبول میشم ، با اینکه این قضیه رو میدونم اما بازم ترس تو دلم هست . از سنم از ایندم . ولی اگه بمونم نمیخوام به کسی بگم چون دیگه خیلی انرژی منفی میاد .


مربوط به پشت کنکوری ها:

تجارب تون رو از چند بار کنکور دادن بگید

من شرایط پشت کنکور موندن رو ندارم

دختری پشت کنکوری هستم که احساس اضافی بودن تو خونه دارم

یه دختر ۱۹ ساله پشت کنکوریم، نمیتونم خانواده م رو تحمل کنم

تجربیات شما در مورد پشت کنکور ماندن

یه روزی به پشت کنکوری ها امید میدادم اما ...

پشت کنکوریم ، مامانم تو هیچ موردی با من راه نمیاد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)