سلام به همه دوستان

من یه پسر 17 ساله هستم که دارم میرم پیش  درسم خوبه و به احتمال زیاد پزشکی قبول میشم یه سوال از دانشجوهای عزیز پزشکی و الخصوص  بورسیه ها دارم 

من پارسال میخواستم برم خارج(مجارستان) تو کالج درس بخونم که دیگه اون لحظه اخری ها مادرم قبول نکردو بهم گفت بشین اینجا بخون رفتی دانشگاه بعد برو خارج و منم توجیه شدم و نظر مامانمو ترجیح دادم..... حالا که سال دیگه کنکور دارم و بعدشم دانشگاه یه سوال داشتم از  دوستانی که گفتم 

1....ایا ممکنه بعد از قبولی تو دانشگاه بتونم برم اخارج تو یه دونه دانشگاه خوب و بورسیه بشم؟

2..... مدت زمانی که باید از ورود به دانشگاه بگذره چه قدر هست ؟

3.....ایا دانشگاهی که  تو ایران درس  خواهم خوند تاثیری در قبولی داره؟

4..... ایا برای ایرانی ها مفیده؟

5..... شرایط ورود به یه دانشگاه خوب چیه؟

من بابام خارج از ایران زیاد رفت و امد داره  و میگه وقتی دانشگاه خوب تو ایران رفتی من تمام سعی مو میکنم تا بری چون دوست خارجی هم زیاد داره مثلا چندتا عرب و از نظر مالی هم مشکلی نداریم

6.....  من سوال دومو یکم توضیح میدم براتون اینم اینکه منظور اینه که وقتی کنکور دادمو رفتم دانشگاه تو ایران باید تا چه مقطعی رو بخونم تا واجد شرایط بشم واسه رفتن؟

7..... سوال اخرم اینه که  ممکنه یه دانشگاهی خودش بورسیه کنه و مثلا دعوت نامه بفرسته

 و این نکته رو اضافه کنم که من از اینکه حتی به صورت ازاد یعنی بدون بورسیه هم برم  مشکلی ندارم  به  معنای واضح تر یعنی اینکه  پول بدم

از راهنماییتون مچکرم


پیشنهاد :


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)