haniyehh bts 3:25 AM (14 hours ago) to me
سلام
من یه سوالی دارم که خیلی ذهنمو مشغول کرده. من سوم تجربی هستم و سال بعد کنکور دارم. میدونم اگه تلاشمو بکنم پزشکی قبول میشم. اما یه مشکلی هست.
من خیلی جاها شنیدم که دانشجوهای پزشکی وقتی وارد دانشگاه میشن اون چیزی که انتظارش رو داشتن رو نمیبینن. یعنی خیلی پایین تر از اونی که جامعه فکر میکنه. یعنی من شک دارم که این رشته بتونه منو به آرزوهام برسونه. من یه خصلت بدی که دارم اینه که به هیچی قانع نیستم و همه چیزو به بهترین شکل میخوام.
میخوام تو آینده خیلی پولدار بشم .یعنی من عاشق ماشین هستم و اینکه من تا حالا جایی ندیدم که یه دکتر مثلا فراری سوار بشه. ولی من اینو میدونم که میتونم در اینده یکی از بهترین های رشتم بشم و زندگی آنچنانی داشته باشم اما به نظرم پزشکی نمیتونه منو به ارزوهام برسونه.
از همه خواهش میکنم اگه اطلاعی در این مورد دارن بهم کمک کنن . مخصوصا دانشجوهای پزشکی که واقعا میخوام بپرسم که پزشکی اون رشته ای بود که انتظارش رو داشتین؟ لطفا هیچکس هم نصیحتم نکنه که تو با فکر پول میخوای بری دکتر بشی. شما منو نمیشناسین و بهتون اطمینان میدم که من اینجور ادمی نیستم که همه چیز برام پول باشه 

پیشنهاد :

به هیچ وجه نمیتونم رویای پزشکی رو بذارم کنار

چند سوال پایه، در مورد تحصیل در رشته پزشکی

در 29 سالگی می خوام برای رشته پزشکی بخونم

می خوام دوباره وایسم بخونم تا پزشکی قبول شم

برای پزشکی پشت کنکور بمونم یا هر چی قبول شدم برم ؟

همیشه هدفم پزشکی بود از اول عمرم ولی ...

سوال در مورد ازدواج دانشجوهای پسر پزشکی

بهترین زمان خواستگاری از یه دختر دانشجوی پزشکی

چطور میتونم پزشکی قبول بشم ؟

پزشکی بخونم یا سر کار برم ؟

من سال دوم تجربی هستم هدفم پزشکیه

از پس پزشکی برمیام ولی از پس زندگی و وظایف زناشوییم چی؟

سوال از دانشجوهای عزیز پزشکی و الخصوص  بورسیه ها


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)