بسم الله
سلام
به کنکوری ها:
کنکور یه رمز اساسی داره ..
من خودم آدمی بودم که 6 ماه مونده به کنکور شروع کردم به جدی درس خوندن
6 ماه خب می تونه زمان خیلی کمی باشه... خصوصا واسه من که اون رشته و اون دانشگاه رو می خواستم!
اما شروع کردم
و رسید به روزای نزدیک کنکور ، یک هفته آخر...
هفته آخر خیلی دلهره گرفتم
با بزرگواری صحبت کردم در همین مورد، ایشون هم چیزی گفتن که یادم افتاد به زمان شروع کردنم
به این که اون زمان هم توکل کرده بودم به خدا و شروع کرده بودم
دلم آروم شد... دیگه من خدا رو داشتم، و می دونستم اگه خدا بخواد هیچ چیزی نمی تونه جلومو بگیره...
نتیجه هم گرفتم، رتبه دو رقمی و همون رشته و دانشگاه که می خواستم
بعد اون من موفقیتم رو به خاطر همون توکل دونستم، و همیشه به همه می گفتم رمز موفقیتم این بوده...


رفقا خدا خیلی خیرخواه بنده هاشه...
اگه صلاحتون تو امری باشه ان شاء لله محقق می شه، شما فقط به وظیفه خودتون برسید...
اگه هم وظیفه تون رو در حد توان انجام دادید و به نتیجه ای که می خواستید نرسیدید، بدونید که مصلحت نبوده...

التماس دعا.

" امیر متاهل "


مرتبط با قبولی در پزشکی:

چطور در عرض 3 ماه میشه کنکور سراسری قبول شد؟

بدون درس خواندن در مدارس عادی میشه پزشکی قبول شد؟

چطور میتونم پزشکی قبول بشم ؟

برای قبول شدن در دانشگاه پزشکی تهران حامی می خوام

در 29 سالگی می خوام برای رشته پزشکی بخونم

من سال دوم تجربی هستم هدفم پزشکیه

در کنکور میشه دروس عمومی رو صد زد؟

چگونگی خوندن املا در ادبیات برای کنکور

چطور در عرض 3 ماه میشه کنکور سراسری قبول شد؟

به خاطر کنکور سلامت روحم رو از دست دادم

چطور در عرض یکسال در کنکور موفق بشم ؟

چطور برای کنکور تجربی برنامه ریزی کنم ؟

من شرایط اینو ندارم که پشت کنکور بمونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)