سلام

20 سالمه  به امید قبولی کنکور واسه رشته پزشکی 3 ساله پشت کنکورم . الان کمتر از دو هفته مونده تا کنکور ولی انقدر از لحاظ روحی داغون شدم که نمیتونم این دو هفته رو تحمل کنم .

راستش بخاطر این کنکور لعنتی به کسی که عاشقم بود جواب رد دادم. سلامتیم و از دست دادم یعنی سلامت روحم . از همه شاکیم همه اش گریه میکنم، نسبت به هیچ کدوم از اعضای خانوادم حسی ندارم ، همه چیمو باختم امسالم وضعیتم خوب نیست یعنی شاید نتونم رتبه پارسالم بیارم .

بخدا امسال خیلی بهم سخت گرفتن هیچ تفریحی نداشتم حتی یه فیلم دیدن مثلا خانوادم میخواستن امسال اصلا وقتم تلف نشه ولی من افسردگی گرفتم من واسه زندگی کردنم دیگه انگیزه ندارم چه برسه به کنکور 8 ماهه با هیچ دوستی  حرف نزدم . گفتم شاید اینجا یکی باشه به حرفام گوش بده .

نگید بهم برم بیش روانشناس که کسی منو نمیبره  چون جایی که من هستم فکر میکنن مریضی فقط ماله جسمه ، کاشکی کمکم میکرد این دو هفته رو هم تحمل میکردم .


بیشتر بخوانید ...

در کنکور میشه دروس عمومی رو صد زد؟

چگونگی خوندن املا در ادبیات برای کنکور

چطور در عرض 3 ماه میشه کنکور سراسری قبول شد؟

چطور در عرض یکسال در کنکور موفق بشم ؟

چطور برای کنکور تجربی برنامه ریزی کنم ؟

من شرایط اینو ندارم که پشت کنکور بمونم


مرتبط با قبول نشدن در کنکور:

دلم می خواد معجزه میشد و در جلسه کنکور حاضر نمیشدم

احساس میکنم نه تنها کنکور، بلکه کل زندگی ام رو باختم

به خاطر خیالبافی نتونستم حتی یک کلمه برای کنکور بخونم

یه روزی به پشت کنکوری ها امید میدادم اما ...

عدم موفقیت چندین باره در کنکور تجربی سرگردونم کرده

از استرس کنکور دارم سکته میکنم

یه دختر ۱۹ ساله پشت کنکوریم، نمیتونم خانواده م رو تحمل کنم

سال کنکورم بدترین سال عمرم شده

اگه کنکور قبول نشم چیکار کنم؟!

میخوام دوباره کنکور بدم اما خانوادم میگن موفق نمیشی

ترس از کنکور! واقعا کنکور سخته؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)