سلام به همه خانواده برتری ها

دخترم و اهل یکی از شهر های شمالی کشور که برای کنکور منظقه 3 حساب میشه ، عدم موفقیت چندین باره ام در کنکور تجربی سرگردونم کرده ... از طرف خونواده م پیشنهاد رفتن به روسیه برای تحصیل در رشته دندانپزشکی رو داشته و دارم ولی وجدانم قبول نمی کنه دیگه اینقدر خرج بذارم روی دستشون ( مجبور میشن به فروش ملک یا وام گرفتن ) .

فکری که الان دارم رفتن به تهرانه . هم لازم دارم که از محیط خونه و خونواده و دوست و آشنا دور بشم ( به دلایلی ) هم اینکه تجربه امسالم که استفاده از آموزش مجازی شیمی دکتر بابایی بود بهم نشون داده با معلم بهتر یاد می گیرم و تدریس و اطلاعات استاد های شهر های بزرگ بهتره بعضا .

نظر شما ها چیه ؟ اگه با نظرم موافقید و اطلاعاتی درباره دبیران خوب تهران و آموزشگاه های خوب دارید که کدوم بهتره بهم بگید و اینکه بهترین راه برای پیدا کردن یه خوابگاه مناسب چیه ؟

این رو هم بگم ... من چندین سال رو با بی انگیزگی و کاهلی گذروندم ولی دیگه میخوام جلوی این افسردگی بایستم و خودم نجات بدم .


مرتبط:

در مورد روش درس خوندن برای کنکور تجربی راهنمایی می خوام

توصیه به یه پشت کنکوری رشته تجربی

چطور برای کنکور تجربی برنامه ریزی کنم ؟

پست بچه های کنکوری تجربی

کدوم شاخه های رشته تجربی آینده شغلی خوبی دارن ؟

بازار کار کدام رشته تجربی بهتر است ؟

چکار کنم از شیمی خوندن لذت ببرم ؟

در فهم دروس فیزیک و شیمی مشکل دارم

نــــگــــاهــے به فصول شیمی ۲ و ۳ برای کنکوریهاے ۹۷

برای کنکور چه طور شیمی رو بخونیم ؟

می خوام پزشکی قبول بشم اما در ریاضی و فیزیک مشکل دارم

برنامه ریزی برای مطالعه دروس ریاضی و فیزیک برای کنکور

ریاضی و فیزیکم ضعیفه

اگه در کنکور تجربی موفق نشدم می خوام روانشناسی رو ادامه بدم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) موفقیت در زندگی (۱۲۹ مطلب مشابه) کنکور (۶۳ مطلب مشابه)