سلام

تو رو خدا تا اخرش بخونید و جواب بدید خیلی مهمه مخصوصنا مشاورهای عزیز و دانش اموزان نمونه و تیزهوشانی .

من توی مدرسه نمونه دولتی از نوعی که معلم هاش به غیر از سه یا چهار تا بقیه بلد نیستن درس بدن و از مدارس عادی دولتی اوردن ولی تا دلتون بخواد سوال میگن در حد مرحله اول المپیاد نه ولی در سطح کنکور هم نه در سطح مدرسه عادی هم نه .......

خوب ولی خارج از شوخی سوالای سختی میدن مخصوصا سال دوم امسال به غیر از امتحان فیزیک بقیه امتحان ها اسون بود من همه امتحان رو خوب عالی خوندم نمونه سوال های ده سال گذشته رو بررسی کردم و کار کردم مخصوصا توی درس شیمی .

بقران خیلی خوب خوندم از معلم پرسیدم چند شدم گفت کم شدی 12 شدی ( البته این رو هم بگم نمره اکثر بچه هارو گفت و با کسی هم شوخی نداره گفت 12 یعنی 12 شدم و نمره اش هم دقیق هست)
هنوز کارنامه ها رو ندادن ولی من بررسی کردم معدلم هیجده شاید بشه چون فیزیک و شیمی رو خراب کردم در حد دوازده یا سیزده میشم حالا من از شما چند تا سوال دارم؛

1- به نظر شما بهتر نیست من مدرسه ام رو عوض کنم و برم عادی چون واقعا خیلی درس میخونم خیلی بقران مامانم میگه من دلم به حالت میسوزه .

2- چرا معدلم انقدر کم میشه من کجای کارم ایراد داره البته من خیلی استرس دارم بیش از اندازه روی ... ساعت مطالعه هم با شاگرد اول یکی نباشه کمتر نیست !!! هر چقدر میخونم بازم کم میشم . واقعا چرا شیمی شدم دوازده چرا؟

بعد به نظرتون اگه مدرسه مو بعد از امتحان ها عوض کنم بهتر میشه یا بدتر ؟ برم مدرسه عادی بهتر یا بمونم توی مدرسه نمونه .

معدل سال اولم 19.18 سال دوم 17.30 سال سوم هم که هنوز مشخص نیست


مرتبط:

در مورد روش درس خوندن برای کنکور تجربی راهنمایی می خوام

توصیه به یه پشت کنکوری رشته تجربی

عدم موفقیت چندین باره در کنکور تجربی سرگردونم کرده

چطور برای کنکور تجربی برنامه ریزی کنم ؟

پست بچه های کنکوری تجربی

کدوم شاخه های رشته تجربی آینده شغلی خوبی دارن ؟

بازار کار کدام رشته تجربی بهتر است ؟

چکار کنم از شیمی خوندن لذت ببرم ؟

نــــگــــاهــے به فصول شیمی ۲ و ۳ برای کنکوریهاے ۹۷

برای کنکور چه طور شیمی رو بخونیم ؟

می خوام پزشکی قبول بشم اما در ریاضی و فیزیک مشکل دارم

برنامه ریزی برای مطالعه دروس ریاضی و فیزیک برای کنکور

ریاضی و فیزیکم ضعیفه

اگه در کنکور تجربی موفق نشدم می خوام روانشناسی رو ادامه بدم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)