سلام

من دختری 20 ساله هستم من در 2 سال گذشته کنکور دادم سال اول اصلا نخوندم زیاد اما امسال خوب خوندم و رتبه م تقریبا خوب شد ولی چون تو رشته تجربی رقابت زیاده دولتی نتونستم پرستاری و اتاق عمل که رشته مورد علاقمه قبول شم .

ازادم مامایی قبولش شدم جای دور که نرفتم چون خوشم نمیومد با اصرار خانواده و دور و بری ها که میگفتن وقتتو پشت کنکور تلف نکن و ... رشته مترجمی زبان ازاد میخونم ولی دلم راضی نمیشه وقتی پرستارها رو میبینم گریه  م میگیره چون از بچگی این رشته رو دوس داشتم .

با وجود رقابتی که تو رشته تجربی هست خیلی سخت میشه قبول شد من میخوام دوباره کنکور بدم اما خانوادم باهام مخالفن میگن موفق نمیشی .

الان 20 سالته و ... ولی من نمیدونم اگه ارزومو ول کنم بعدها حسرتشو میخورم یا نه ؟ یا باید همین رشته رو ادامه بدم اخه از بس فکر مینکم نمیتونم تا صبح بخوابم .

الان 2 ماهه زندگیم بهم ریخته خواهش میکنم اونایی که دانشجوان جوابمو بدن.

با تشکر

مرتبط با قبول نشدن در کنکور:

دلم می خواد معجزه میشد و در جلسه کنکور حاضر نمیشدم

احساس میکنم نه تنها کنکور، بلکه کل زندگی ام رو باختم

به خاطر خیالبافی نتونستم حتی یک کلمه برای کنکور بخونم

یه روزی به پشت کنکوری ها امید میدادم اما ...

عدم موفقیت چندین باره در کنکور تجربی سرگردونم کرده

از استرس کنکور دارم سکته میکنم

یه دختر ۱۹ ساله پشت کنکوریم، نمیتونم خانواده م رو تحمل کنم

به خاطر کنکور سلامت روحم رو از دست دادم

سال کنکورم بدترین سال عمرم شده

اگه کنکور قبول نشم چیکار کنم؟!

ترس از کنکور! واقعا کنکور سخته؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)