سلام

خیلی حال بدی دارم، پارسال برای اولین بار کنکور دادم ولی چون من از اول دبیرستان عاشق رشته ی پزشکی بودم فقط این رشته رو زدم قبول نشدم. (البته فکر کنم دندون و دارو هم میزدم نمیشد چون تو یه رنج هستند)، امسال به شدت جوگیر شدم و از مهر شروع کردم به خوندن سفت و سخت، موبایلم تا همین دو هفته پیش خاموش بود از مهر ماه.

تماشای تلویزیون رو به حداقل رسوندم، با دوستام هیچ ارتباطی نداشتم، فقط تو کل ۹ ماه دو بار باهاشون رفتم بیرون، همه ی این کارها رو به خواست خودم کردم، یعنی مادر و پدر اصلا کاری نداشتن میگفتن هر جور راحتی، و همه ش هم برای اینکه اتلاف وقتم کم بشه انجام دادم، اما متاسفانه من شخصیتی دارم که بیشتر از ۶ ماه نمیتونم یه حالت خاص رو تحمل کنم، یعنی دیگه اواخر اسفند بریدم (اینم بگم ساعت مطالعم نرمال بود یعنی نه کم نه اونقدر زیاد که بخواد درس خسته م کنه، حدود ۸_۹ ساعت).

یعنی دقیقا عید به بعد که میگن خیلی مهمه و اینا رو تقریبا میتونم بگم ول کردم!، به خدا دست خودم نیست دارم روانی میشم، از دست خودم بشدت عصبانیم که چرا یه سال نازنین از جوونیم رو این طوری هدر دادم. 

آخه بگم بهتون من هیچ کاری ندارم جز درس خوندن، هیچی، و وقت زیادی تو اتاقم سر کتاب هام ولی بیکارم و من تو حالت عادی اصلا نمیتونم یه جا انقدر بیکار بشینم نمیدونم چطوری میشه ...، و چیز دیگه ایم که اذیتم میکنه نیاز عاطفیه ... نه از طرف خانواده، مامان بابام خیلی مهربونن به خصوص بابام، ولی این نیاز عاطفی ای که اکثر جوون ها دچارش میشن هست ،اصلا هم دوست پسر و این ها نداشتم تا الان، ولی حس میکنم این نیاز هم یه جورایی وصله به موفق نشدنم.

ازتون میخوام اگه تجربه ای دارین بهم کمک کنید؛

۱_ امسال کلا امیدی دیگه نیست بنظرتون؟ یه ماه مونده 

۲_ اگه امسال نشد پزشکی (که فکر کنم مشخصه نمیشه) به نظر شما یه رشته ی دیگه بزنم برم دانشگاه؟ یا ارزش داره یه سال دیگه از عمرم رو براش بذارم؟ میخوام نظر عموم مردم رو روی این قضیه بدونم تا یه مقدار درستی یا غلطیه دیدگاهم رو بسنجم.

کلا نظرتون رو آینده ی یه دختر نسبت به رشته های تحصیلی چیه؟ من همیشه دوست داشتم پزشک بشم برم برای مستضعف ها کار کنم بدون پول، ولی خب مثه اینکه لیاقتش رو نداشتم.

مرسی


مرتبط با قبولی در پزشکی:

بدون درس خواندن در مدارس عادی میشه پزشکی قبول شد؟

چطور میتونم پزشکی قبول بشم ؟

برای قبول شدن در دانشگاه پزشکی تهران حامی می خوام

در 29 سالگی می خوام برای رشته پزشکی بخونم

من سال دوم تجربی هستم هدفم پزشکیه


مرتبط با نیاز عاطفی دختران:

راه حل میخوام برای کنترل میل عاطفی

نیاز عاطفی و نیاز جنسی در خانم ها

با نیاز عاطفی تون چیکار میکنید؟

رابطه عاطفی دقیقا چیه ؟

دختری هستم 17 ساله ام که نیاز عاطفی داره اذیتم میکنه

چه چیزهایی نیاز عاطفی دختر ها رو برطرف میکنه

دختر 21 ساله ای هستم که شدیدا نیاز عاطفی دارم

نیاز عاطفی در دختران دقیقا یعنی چی؟

چرا یه نفر نیست که منو بخواد ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
پشت کنکوری ها (۱۳۳ مطلب مشابه) درد دل های دختران (۱۱۸ مطلب مشابه)