سلام به همه دوستان

دوستان سوالی ذهن منو درگیر کرده ، راجع به اینکه رابطه عاطفی دقیقا چیه ؟

توی این سایت زیاد مطلب خوندم یه نفر مثلا نوشته با یه پسر رابطه عاطفی داشتم یا مثلا نمیخوام دیگه رابطه عاطفیم رو ادامه بدم . میشه کامل توضیح بدین رابطه عاطفی چیه ؟ حد و مرزش ؟ بدون لمس و ارتباط جسمی رابطه عاطفی واقعا شکل میگیره ؟

من احساس میکنم این رابطه عاطفی رو درک نمیکنم چیه یا مثلا بعضی جاها نوشته نیاز عاطفی. چون بعضی نیاز ها مشخص هستن مثلا نیاز به غذا، ، آب ، نیاز جنسی و ... ولی نیاز عاطفی دقیقا منظورش چیه؟ یعنی همین دوستت دارم و هم صحبت شدن و همدلی ؟ یا چیزی فراتره ؟

خیلی ممنون میشم راهنمایی کنید

مرسی


مرتبط با نیاز عاطفی دختران:

راه حل میخوام برای کنترل میل عاطفی

نیاز عاطفی و نیاز جنسی در خانم ها

با نیاز عاطفی تون چیکار میکنید؟

دختری هستم 17 ساله ام که نیاز عاطفی داره اذیتم میکنه

چه چیزهایی نیاز عاطفی دختر ها رو برطرف میکنه

دختر 21 ساله ای هستم که شدیدا نیاز عاطفی دارم

نیاز عاطفی در دختران دقیقا یعنی چی؟

چرا یه نفر نیست که منو بخواد ؟




برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)